آخرین وضعیت عملیات جستجو در حادثه بالگرد رئیس جمهور/ ادامه عملیات در تاریکی و مه شدید

رئیس جمعیت هلال احمر آخرین وضعیت جستجو برای یافتن بالگرد رئیس جمهوری را تشریح و تاکید کرد که عملیات جستجو به شکل گسترده‌ای ادامه دارد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری شبستان، پیرحسین کولیوند بامداد دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) در گفت‌وگوی زنده درباره آخرین وضعیت عملیات جستجو برای یافتن بالگرد حادثه دیده رئیس جمهور و هیات همراه، گفت: عملیات جستجو به صورت گسترده توسط تیم‌های تخصصی جستجو و نجات ادامه دارد. تمام منطقه رصد می‌شود و ما تمام توان و امکانات خود را در این عملیات به کار گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه تیم‌هایی به پایین‌ترین نقاط منطقه که احتمال یافتن بالگرد در آن وجود دارد، رفته و جستجو ادامه دارد، گفت: مه شدید و تاریکی هوا گرچه سبب کندی کار شده است، اما مانع از عملیات امدادگران و جستجو نشده است و در تمام منطقه عملیات جستجو درحال انجام است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان با بیان اینکه گروه‌های آنست، پهپاد جمعیت هلال احمر و دیگر تیم‌ها و گروه‌ها در حال فعالیت هستند، درباره محلی که پیش از این گفته شده بود که بوی سوخت در آن احساس شده نیز گفت: یک گروه از امدادگران به این محل اعزام شدند که در این نقطه چیزی پیدا نشد. اما همانطور که گفتم تیم‌های امداد و نجات فعال هستند و در هر محدوده و نقطه‌ای که احتمال بدهیم، عملیات جستجو را دنبال خواهیم کرد.  

کولیوند درباره اینکه نمی‌توان زمان مشخصی را برای عملیات جستجو اعلام کرد، اظهارکرد: جستجو تا زمان یافتن بالگرد ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1764340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha