برگزاری مسابقه خوانش وصیت نامه امام خمینی (ره) در کانون های مساجد استان مرکزی

انقانی از برگزاری مسابقه خوانش بخش هایی از وصیت نامه سیاسی و الهی امام خمینی (ره)توسط اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با هدف تبیین سیره و منش ایشان خبر داد.

مرتضی انقانی ضمن تسلیت با اشاره به فرا رسیدن ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) به شاخص ترین برنامه های ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت ۱۴ خرداد سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام  خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی، گفت: اجرای طرح ختم قرآن و «تلاوت نور» هدیه به روح امام راحل و شهدای ۱۵ خرداد از جمله این برنامه ها است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، نصب بنر و اقلام تبلیغی برای بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد؛ تهیه و تولیدات تحریری و تبلیغی برای تابلو  اعلانات مساجد و انتشار و اطلاع‌رسانی مطالب به صورت گسترده در سطح فضای مجازی در مورد سیره زندگی امام خمینی(ره) را از دیگر برنامه های این ایام دانست.

وی همچنین به برگزاری مسابقه خوانش بخش هایی از وصیت نامه سیاسی و الهی امام خمینی (ره) با ارسال ویدئو اشاره کرد و ادامه داد: این امر با هدف آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان عضو کانون های مساجد با سیر، منش و اندیشه های امام خمینی(ره) برگزار می شود.

این مقام مسئول برگزاری مسابقه نقاشی «روح الله» ویژه گروه سنی ۷ تا ۱۴ سال را از دیگر برنامه های این ستاد دانست و بیان کرد: این مسابقه ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام در بیت تاریخی ایشان در شهرستان خمین اشاره کرد و ادامه داد: اجرای برنامه توسط کانون های فرهنگی هنری شهرستان خمین و اعزام مدیران و اعضای کانون ها به بیت تاریخی امام در خمین از دیگر برنامه های کانون های مساجد استان مرکزی است.

انقانی همچنین ادامه داد: گروه سرود اعضای کانون های خمین در مراسم گرامیداشت در بیت امام خمینی (ره) از دیگر برنامه های این روز است.

این مقام مسئول تبیین سیره و منش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در جامعه را ضروری دانست و بیان کرد: کانون های مساجد استان مرکزی با توجه به جامعه هدف خود که بیشتر قشر جوان و نوجوان هستند، برنامه های تبیینی و تبلیغی را در این ایام برگزار می کنند.

کد خبر 1764386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha