پیام تسلیت علمای اهل سنت کرمانشاه در پی شهادت رئیس‌جمهور

علمای اهل سنت استان کرمانشاه در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی، شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه ایشان را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، علمای اهل سنت استان کرمانشاه در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی، شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه ایشان را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفتند.

ماموستا ملا قادرقادری  امام جمعه پاوه 

براساس این گزارش، ماموستا ملا قادرقادری  امام جمعه پاوه در پیامی خطاب به رهبر معظم انقلاب، شهادت، رئیس جمهوری مردمی را تسلیت گفت و اعلام کرد: خبر شهادت دولتمردان، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، دکتر امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه، نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان شرقی در مسیر خدمتگزاری به ملت شریف ایران اسلامی تلخ و موجب تأثر فراوان گردید.
 
تلاش‌های شبانه روزی، دلسوزی و اهتمام برای رفع مشکلات مردم، پشتکار و حضور میدانی در میان مردم از ویژگی‌های برجسته حضرت آیت الله رئیسی بود که خلاء حضور ایشان در عرصه خدمتگزاری به آسانی جبران نخواهد شد.
 
اینجانب از طرف خود، روحانیون منطقه و مردم مرزدار شهرستان پاوه، این ضایعه را به محضر حضرتعالی، بیت مکرم رئیس جمهور شهید و سایر شهدای عزیز این حادثه و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده، از درگاه حی سبحان برای این شهدای گرانقدر غفران الهی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسألت می‌نمایم.

ماموستا عبد الرحمن مرادی امام جمعه اهل‌سنت کرمانشاه

در ادامه ماموستا  عبد الرحمن مرادی امام جمعه اهل‌سنت کرمانشاه و شورای روحانیت و افتاء اهل سنت کرمانشاه در پیامی شهادت رئیس جمهور و جمعی از همراهان را تسلیت گفتند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: خدمت صادقانه، مردم داری و تواضع از ویژگی های بارز شهید آیت الله رئیسی بود.

 
خبر غمبار شهادت خادم جمهور، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی (رحمة الله علیه) خدمتگزار محبوب ملت ایران و هیئت همراه ایشان در میدان خدمت و انجام وظیفه  قلب همه ما را به درد آورد.
 
شخصیت مردمی و ساده زیست ایشان که همواره در عرصه های مختلف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی با نیتی صادقانه، تواضع، اراده جدی و شوق خدمتگزاری و روحیه خستگی ناپذیر برای حل مشکلات مردم  تلاشی شبانه روزی داشتند از بارزترین ویژگی‌های این عالم خدمتگزار و کم نظیر نظام اسلامی بود.  
 
شهادت خادم مردم و همراهان ایشان، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار  آذربایجان شرقی و جمعی دیگر از همراهان را به، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و همه ملت های مسلمان و همچنین بیت مکرم حضرت آیت الله رییسی وسایر شهدای گرانقدر تبریک و تسلیت عرض می کنم و برای همه درگذشتگان این حادثه جانسوز از درگاه خداوند متعال علو درجات و حشر با اولیاالله را مسئلت دارم.

پیام روحانیون و شورای فتوای شهرستان ثلاث باباجانی
 

یاد شهید والامقام آیت الله رییسی در قلوب ملت ایران جاودانه می ماند

در پیام روحانیون و شورای فتوای شهرستان ثلاث باباجانی آمده است: امید است همه ما در پیروی از راه این شهدای سربلند ایران اسلامی و پاسداری از خط سرخ شهادت و خدمت به میهن اسلامی بیش از همیشه گام برداریم بی تردید یاد و خاطره شهید والامقام حضرت آیت الله رییسی رییس جمهور محبوب کشورمان و هیات همراه همواره در قلوب ملت ایران جاودانه خواهد ماند.

 در متن این پیام تسلیت آمده است:
روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی، محبوب و دلسوز ایران اسلامی و هیئت همراه ایشان حین خدمت به مردم ایران به ملکوت اعلی پیوست.
 
رییس جمهور محبوب کشورمان متعهدانه بر عهد خود ماند و جان خود را برای تعالی و خدمت به مردم و میهن اسلامی نثار کرد.
 
با قلبی سرشار از اندوه، شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی، حسین امیرعبداللهیان، وزیر انقلابی امور خارجه، آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم، امام جمعه بزرگوار تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، مالک رحمتی، استاندار خدوم استان آذربایجان شرقی و دیگر همراهان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حفظه الله، خانواده شهدای خدمت و مردم شهید پرور ایران و مردم ولایتمدار شهرستان ثلاث باباجانی تسلیت عرض می‌کنیم.
 
امید است همه ما در پیروی از راه این شهدای سربلند ایران اسلامی و پاسداری از خط سرخ شهادت و خدمت به میهن اسلامی بیش از همیشه گام برداریم بی تردید یاد و خاطره شهید والامقام حضرت آیت الله رییسی رییس جمهور محبوب کشورمان و هیات همراه همواره در قلوب ملت ایران جاودانه خواهد ماند.
 
اینجانبان از طرف خود، روحانیون منطقــه و مـــردم مرزدار شهرستان ثلاث باباجانی، این ضایعه را به مردم شریف ایران، بیت مکرم رئیس جمهور شهید و سایر شهدای عزیز این حادثه و ملت شـــریف ایران تسلیت عرض نموده، از درگـاه حی سبحـان برای این شهدای گرانقدر غفران الهــی و برای بازماندگان محترم صبـر و اجر مسألت می نماییم.

کد خبر 1764556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha