پیام تسلیت سپاه انصارالرضا(ع) در پی به شهادت رسیدن رئیس جمهور

سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی در پی به شهادت رسیدن رئیس جمهور محترم و هیات همراه در حادثه سقوط بالگرد، پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی در پی به شهادت رسیدن رئیس جمهور محترم و هیات همراه در حادثه سقوط بالگرد، پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن پیام تسلیت سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی به شرح زیر است؛ 

انالله و انا الیه راجعون

روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران و نماینده معزز مردم استان خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.

این عالم متقی، مدیر دلسوز و مردمی ازاولین روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در همه مسئولیت های حساس مدیریتی کشور تا به امروز بعنوان مقام عالی اجرایی کشورمان، منشأ خیر و برکات بسیار بوده و بدون تردید، مشی انقلابی، مردمی و فعالیت‌های ماندگار بی شمار وموثر آن شهید عزیز، تا همیشه تاریخ در اذهان مردم قدرشناس ایران زمین باقی خواهد بود.

سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی این واقعه‌ی دردناک را به محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله)، مردم عزیز استان خراسان جنوبی و خانواده محترم این شهدای عزیز که در راه خدمت در نقطه صفرمرزی استان آذربایجان شرقی در پی سانحه سقوط بالگرد در روز ولادت ولی نعمتمان علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) دل مردم ایران و حتی سایر کشورها را اندوهگین ساخت، تسلیت و تهنیت عرض می کند.

کد خبر 1764592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha