سید حسن نصرالله خطاب به رهبری: ما را شریک این غم بزرگ بدانید

سید حسن نصرالله در پیامی خطاب به مقام معظم رهبری گفت: ما در این مرحله حساس در فقدان این عزیزان با شما شریک هستیم. رئیس جمهوری ایران، مجاهد، خدوم و وفادار بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز (دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) در پیامی به «سید علی خامنه» رهبر جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران شهادت رئیس‌جمهوری ایران، وزیر امور خارجه و هیئت همراه آنها را تسلیت گفت

نصرالله در پیام خود از طرف حزب الله و مجاهدان و خانواده های شهدا و مجروحان و همه جامعه مقاومت خطاب به مقام معظم رهبری تاکید کرد :  ما در این مرحله حساس و مهم در احساس فقدان این عزیزان با شما شریک هستیم. شما امت اسلام را در مبارزه تلخ با نیروهای استکبار و سلطه رهبری می کنید.

نصرلله گفت: آقای رئیسی، مجاهد، خدوم و وفادار بود. همانگونه که حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه او در همه مجامع بین المللی پرچم دفاع از مقاومت را به دوش می کشید.

وی تاکید کرد: مستضعفان، رزمندگان مقاومت و مبارزان راه حق به حضور پربرکت و رهبری حکیمانه و شجاعانه رهبر انقلاب اسلامی امید دارند.

نصرالله خطاب به مقام معظم رهبری گفت :از خداوند متعال برای شما صبر و طول عمر و یاری برای تحمل این ضایعه و به خانواده‌های ایشان صبر مسئلت دارم.

دولت لبنان درپی شهادت رئیس جمهوری ایران و هیئت همراهش سه روز عزای عمومی در این کشور اعلام کرد.

آیت‌الله رئیسی و همراهانشان یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ماه) پس ازمراسم بهره‌برداری از سد قیزقلعه‌سی که با حضور الهام علی‌اف رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان برگزار شد، با بالگرد عازم تبریز بودند، اما این بالگرد در میانه راه و در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و سقوط کرد.

کد خبر 1764634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha