پیام تسلیت دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در پی شهادت آیت‌الله رئیسی

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشو،ر در پی شهادت آیت‌الله رئیسی، ریأست محترم جمهوری اسلامی ایران، پیام تسلیت صادر کرد.

خبرگزاری شبستان،گروه دین و اندیشه، به نقل ازاداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر،  حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین طاهری آکردی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشو،ر در پی شهادت آیت‌الله رئیسی، ریأست جمهوری اسلامی ایران، پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

«وَمَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی اللَّهِ» سوره مبارکه نساء آیه ۱۰۰

با نهایت تأسف و اندوه، شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، که عمر پربرکت خود را در راه خدمت به اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم عزیز و انقلابی کشور صرف نمودند، به محضر حضرت بقیه الله اعظم(عج)، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده محترمشان و عموم مردم تسلیت و تبریک عرض می‌نماییم. فقدان این یار صدیق و خستگی‌ناپذیر انقلاب که همواره در مسیر ولایت و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم گام برمی‌داشت، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای نظام و مردم انقلابی ایران است. ایشان در دوران مسئولیت خود، همواره با تعهد و اخلاص، در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم تلاش نمودند و منشاء خیر و برکات فراوانی برای کشور بودند. شهید آیت‌الله رئیسی به عنوان یار و یاوری دلسوز و وفادار برای رهبر معظم انقلاب اسلامی، همواره در خط مقدم دفاع از نظام و انقلاب و خدمت به مردم حضور داشته و با بصیرت و تیزبینی، در شناخت توطئه‌های دشمنان و دفاع از کیان انقلاب پیشقدم بودند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکردند. خدمات ارزشمند و مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر ایشان در عرصه‌های مختلف از جمله نهاد ریأست جمهوری، قوه قضائیه و آستان مقدس حرم رضوی(علیه‌السلام) یاد و نام ایشان را در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه خواهد ساخت. اما آنچه ایشان را از دیگر خدمتگزاران نظام متمایز می‌کرد، مردمی بودن، مرد میدان و مخلص بودنشان بود. شهید رئیسی همواره در میان مردم حضور داشتند و مشکلات و درددل‌های آنها را از نزدیک لمس می‌کردند و در عرصه‌های مختلف در کنار مردم بوده و در حل مشکلات آنها تلاش می‌کردند. ایشان همواره در راه خدا و خدمت به مردم قدم برمی‌داشتند و هیچگاه منفعت شخصی را بر منافع مردم و نظام ترجیح ندادند. بی‌شک، خاطرات نیک و یاد و نام ایشان در قلب مردم و تمامی انقلابیون و دلسوزان نظام تا ابد باقی خواهد ماند. از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و علو درجات و حشر با شهدای والامقام و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر عظیم مسئلت می‌نماییم. امیدواریم روح پاک ایشان در جوار رحمت الهی قرین آرامش باشد.

اللهم اغفر له ذنوبه و اجرِهُ الجنه

محمدحسین طاهری آکردی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور

کد خبر 1764636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha