آیت الله رئیسی نماینده جهان اسلام در عرصه بین‌الملل بود

اسحاقی گفت: شهید جمهور ما به عنوان نماینده جهان اسلام در عرصه بین‌الملل حاضر می‌شد و دشمن را مایوس می‌کرد.

سلمان اسحاقی- نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: اگر بخواهیم آیت الله رئیسی را بیش از آنچه هست بشناشیم باید در پیام رهبر معظم انقلاب تامل کنیم.

وی با اشاره به پیام رهبر در وصف آیت‌الله رئیسی «برای او صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت»، افزود: رهبر انقلاب کلید واژه ای در وصف شهیدِ جمهور به کار بردند که تاریخ آن را قضاوت خواهد کرد.

اسحاقی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آیت الله رئیسی در تمام مدت مسئولیت چه در دوران کوتاه ریاست جمهوری و چه پیش از آن، یکسره به تلاش بی‌وقفه در خدمت به مردم و به کشور و به اسلام سپری کردند، گفت: رئیس جمهور ایران در خدمت به مردم، کشور و اسلام سه موضوع را سرلوحه کار خود قرار داده بود و ما نیز باید در آن تامل کنیم.

وی تصریح کرد: آیت الله رئیسی برای فرهنگ، اقتدار و ارتقاء امنیت کشور و جایگاه کشور در ابعاد علمی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی اقدامات ارزشمندی انجام دادند.

به گفته نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در جایگاهی مستقر هستیم که موضع گیری ما و امنیت ما به گونه‌ای است که فلسطین به جایگاه خود برسد.

وی از آیت الله رئیسی به عنوان نماینده جهان اسلام نام برد و گفت: این شهید در جوامع بین الملل به عنوان نماینده جهان اسلام حاضر می‌شد و خدمت به اسلام در گفتار و در عمل او نمایان بود و وقتی دشمنان رفتار او را مشاهده می‌کردند، مایوس می‌شدند.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایران خدمت‌گذار یک مخلص و صمیمی از دست داد، چراکه با مردم محروم و مستضعف در هر کجای ایران ارتباط می‌گرفت.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی به روستاهایی سفر داشت که در دوره رئیس جمهوری گذشته، مسئولی ندیده بودند، افزود: برای او صلاح و رضایت مردم که رضایت الهی بود بر هیچ چیزی ترجیح داده می‌شد.

به گفته اسحاقی، آیت‌الله رئیسی خود را در محضر خدا می دانست و رضایت خدا را سرلوحه کار خود داشت.

وی به مظلومیت بهشتی‌وار آیت الله رئیسی در دوره خدمت اشاره کرد و گفت: سخن رهبری هم مظلومیت ایشان را نشان می‌دهد چراکه مواضع برخی بدخواهان نظام مانع کار او نمی‌شد.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی دولتی را تحویل گرفت که با هزاران میلیارد تومان بدهی باید تمام پروژه ها را به کار می انداخت و حقوق کارگران عقب افتاده را پرداخت می‌کرد، اما ایشان بدون اعتراض و حواشی به همه امور پرداخت و گردن دولت قبل نمی‌انداخت.

وی در پایان گفت: آیت‌الله رئیسی برای سرمایه جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفت، امیدواریم مسئولان راه او را ادامه دهند.

اسحاقی در ادامه گفت: اصلاح رویه‌های قضایی در دستگاه قضا در دوران رئیسی به گونه‌ای بود که بستر را برای عدالت و به دور از تبعض و بدون معطل نماند کار مردم فراهم کرد.

وی آیت الله رئیسی را بنیان گذار مبارزه با فساد دانست و گفت: برای ایشان فرقی نداشت مجرم از رجال سیاسی و یا نزدیکان او باشد، مجرم از نگاه او مجرم و فارغ از مناسب سیاسی بود.

کد خبر 1764709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha