علم برافراشته شده شهید رئیسی همیشه  برافراشته می ماند

رمضانی گفت: شهید جمهور رئیسی مرد علم و عمل بود و علم برافراشته شده شهید رئیسی همیشه  برافراشته می ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مرتضی رمضانی_ فرماندار نکا در مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی  با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد اظهار کرد: دولت رئیسی مکتبی‌ترین دولت بود که توانسته بود علاوه بر حمایت‌های مقام معظم رهبری تمجید ایشان را نیز به دست آورد.
وی افزود: حضور شهیدرئیسی در نقطه صفر مرزی نشان دهنده توجه ویژه این شهید بزرگوار به مردم مناطق محروم بود.

علم برافراشته شده شهید رئیسی همیشه  برافراشته می ماند
فرماندار نکا یادآور شد: اخلاص و مردمی بودن برجسته‌ترین ویژگی شهیدرئیسی بود، که موجب شده بود این رئیس جمهور محبوب قلب‌های مردم شود.
نماینده عالی دولت در نکا با بیان این‌که دولت سیزدهم با هدایت شهیدآیت‌الله‌رئیسی اقدامات بی‌نظیری را در حوزه توسعه زیرساخت‌ها رقم زد، خاطرنشان کرد: اقداماتی که در این دولت انجام شد، موجب توسعه زیرساخت‌های کشور شد و در سفر اخیر رئیس جمهور به استان مازندران نیز شاهد ارائه خدمات ارزشمندی در حوزه تقویت زیرساخت‌ها در استان بودیم.
رمضانی گفت: عزم شهیدآیت‌الله. رئیسی در پیگیری و حل مشکل مردم بی‌مانند است.
وی افزود: اعضای هیات دولت بارها بیان کردند که این شهید بزرگوار تمام وقت خود را صرف مردم کرده بود و در تمامی مسئولیت‌هایش چه در تولیت آستان قدس رضوی، چه در ریاست قوه قضاییه و چه در جایگاه رئیس جمهور همواره علم فسادستیزی و مبارزه با فقر را برافراشت.

علم برافراشته شده شهید رئیسی همیشه  برافراشته می ماند
این مقام مسئول به شجاعت شهیدرئیسی در مواجه شدن با مشکلات تاکید کرد و گفت: قبول مسئولیت ریاست جمهور آن هم در زمانی که کشور با مشکل مواجه بود، نیازمند عزمی راسخ و ایمانی قوی بود که شهیدرئیسی این ویژگی‌ها را در خود داشت.
فرماندار نکا با اشاره به سخنان شهیدسلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم می‌فرمود تا کسی شهید نباشد، شهید نمی‌شود و برای شهید شدن باید همچون شهیدان زیست و این نکته‌ای بود که در شخصیت وجودی شهیدرئیسی نمایان بود.

علم برافراشته شده شهید رئیسی همیشه  برافراشته می ماند
رمضانی گفت: مسیری که آیت الله رئیسی آن را آغاز کرد ادامه خواهد یافت و علمی که برای خدمت به مردم و فقرزدایی برافراشت توسط یاران او پابرجا خواهد ماند.
نماینده عالی دولت با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: ملت شریف ما بار دیگر با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر را رقم خواهند زد و رئیس جمهور دیگری همچون شهید رئیسی را نتخاب می‌کنند.
مراسم گرامی‌داشت شهادت آیت‌الله‌ شهید رئیسی و همراهانشان، با حضور مرتضی‌رمضانی فرماندار نکا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌محمدصادق‌محمدی‌لائینی امام جمعه، مسئولین شهرستانی و مردم شهید پرور در مسجد جامع نکا برگزار شد.

کد خبر 1764746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha