پیام تسلیت ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد خراسان رضوی به آیت الله علم الهدی

بچه های مسجدی در کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی انقلاب اسلامی ایران، را به آیت الله علم الهدی و مردم ولایت مدار خراسان رضوی تعزیت و تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی به نمایندگی از خانواده بزرگ بچه های مسجدی در پیامی به مناسب شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه، این فاجعه دردناک را به محضر آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، خانواده آن شهید گرانقدر و مردم ولایت مدار خراسان رضوی تعزیت و تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

إنَّا ِلِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً

حضرت آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده معزز ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه محترم مشهد مقدس

از حریم خورشید خراسان که خدمتِ آستانش افتخار او بود، تا کوه‌های بلندِ آذربایجان که پیکرش را در آغوش گرفت؛ تمام خاک ایران گواه است بر مجاهدت‌های مردی که حالا مفتخر است به صفت شهید؛ مردی که تا ابد رییس‌جمهور قلب‌های ایرانیان است.

پس از پایان شبی سراسر از بیم و امید، در صبح ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و روز ولادت انیس النفوس، صابر آل محمد (ص) حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، ناباورانه، خبر شهادت خادم ملت، سید ابراهیم رئیسی، پس از آخرین خدمت رسانی به مرزنشینان غرب کشور، جراحتی عمیق بر قلب هایمان فرو نشاند.

خراسان رضوی، ولایت عشاق به شمس الشموس حضرت رضا(ع) و مشهد مقدس، شهری که غیرتمندی چون او را در دامن پاکش پرورانده است؛ شهادت هشتمین رئیس جمهور کشور ایران و خادم درگاه امام هشتم (ع) را سبب شرف و آبروی خود می داند.

خانواده بزرگ بچه های مسجدی در کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی شهادت آیت ا... سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی انقلاب اسلامی ایران، را به محضر حضرتعالی و مردم ولایت مدار خراسان رضوی تعزیت و تسلیت عرض نموده از خداوند متعال برای تحمل این داغ جانکاه طلب صبر و برای آن شهدای گرانقدر علو درجات را خواستاریم.

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی

کد خبر 1764766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha