هیچ کس مثل آقای رئیسی دغدغه بیمه و معیشت هنرمندان را نداشت

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با اشاره به نگاه حمایتگرانه رییس جمهور شهید به بیمه و معیشت هنرمندان و تقویت صندوق اعتباری هنر گفت: از نگاه آیت‌الله ابراهیم رئیسی هنرمندان انسان های والا و لطیفی هستند و نباید به عواطف آنها خدشه ای وارد شود.

«کورش زارعی»، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان از جمله هنرمندانی بود که در مراسم افطاری رئیس جمهور با هنرمندان حضور داشت و به ملت شریف ایران و مقام معظم رهبری و خانواده شهدای سانحه  سقوط بالگرد ریاست جمهوری و همراهان تسلیت گفت؛ این هنرمند در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان درباره نگاه شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی به هنر  توضیح داد: ما از وجود یکی از خدمتگزاران واقعی مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران محروم شدیم؛ ما بیش از اینکه متاثر برای رفتن ایشان باشیم دلمان برای خودمان می سوزد که نیروی خدوم انقلابی و جهادی را در کشور از دست دادیم. آیت‌الله ابراهیم رئیسی یکی از خادمان مردم بعد از شهید رجایی بود.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ادامه داد: من فردی که در مقام رییس جمهور جهادگرانه تلاش کند همانند آیت‌الله ابراهیم رئیسی ندیدم و اگر هم کسی همانند ایشان کاری انجام داده بر مردم منت می گذاشت؛ آقای رئیسی بدون منت جهادگرانه از همان روز اول ریاست جمهوری فعالیت خود را از این شهر به آن شهر و از این روستا به آن روستا آغاز کرد.

وی تاکید کرد: من باورم نمی شود که دیگر آیت‌الله ابراهیم رئیسی نیست و هضم این ماجرا  برای من خیلی سخت است.

کورش زارعی با اشاره به حمایت های آیت‌الله ابراهیم رئیسی از صندوق اعتباری هنر و حمایت بیمه ای و معیشتی از هنرمندان، گفت: من عضو هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر و طی دو سال گذشته در این صندوق خادم هنرمندان هستم؛ یکی از نقاط موفقیت آمیز دولت رییسی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقویت صندوق اعتباری هنر بود و شخص رئیس جمهور در نشست های که با ما  داشت و یا سفارش هایی که به دوستان در وزارت ارشاد می کرد، دائم تأکید داشت بیمه و معیشت هنرمندان دچار خدشه نشود و برای اعتبارات صندوق محدودیتی نمی گذاشت و می گفت صندوق را تقویت کنید، تقویت صندوق باعث تقویت هنرمندان و اندیشه و فرهنگ و هنر اسلامی می شود و در همین راستا بودجه صندوق را افزایش داد.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون  یادآور شد: رییس جمهور شهید معتقد بود نوع بیمه هنرمندان بالاترین حد بیمه ای باشد و تا هنرمندان به لحاظ  هزینه های بیمه درمان مشکلی نداشته باشند؛ آیت‌الله ابراهیم رئیسی خود را موظف می دانست که هر سال با هنرمندان دیدار کند و مشکلات آنها را بشنود و قدمی برای آنها بردارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نگاه آیت‌الله ابراهیم رئیسی به هنرمندان ویژه بود و تاکید داشت هنرمندان انسان های والا با روح لطیف هستند و نباید به عواطف آنها خدشه ای وارد شود. ایشان در دیدار با هنرمندان برخوردشان صمیمی و دوستانه بود و می گفت من برادر شما هستم و با طیف های مختلف هنری صحبت می کرد و پای درددل آنها می نشست.

کد خبر 1764820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha