قرائت زیارت عاشورا توسط جوانان مسجدی در سوگ شهادت رئیس جمهور و یارانش

رنجبر گفت:بمناسبت شهادت رئیس جمهور و تیم همراهشان مراسم یادبود شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم الرضا و یاران شهیدش، در مسجد سلمان فارسی همراه با قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصیبت برپا شد.

هادی رنجبر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مراسم یادبود شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم الرضا و یاران شهیدش در مسجد سلمان فارسی، گفت:جوانان  این مسجد پس از شنیدن خبر شهادت خادم الرضا، شهید آیت الله رییسی و همراهان اقدام به سیاهپوش کردن مسجد و تدارک برنامه های عزاداری جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت  کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری سلمان فارسی کرمانشاه افزود:  شهید آیت الله رئیسی از مسجد به عنوان خانه خدا بر روی زمین و آنکه جایگاه عبادت و بندگی خدا است یاد کردندو همیشه به کارکردهای اجتماعی و اقتصادی و سیاسی موثری که مسجد دارد اشاره  و تاکید کردند.

قرائت زیارت عاشورا توسط جوانان مسجدی در سوگ شهادت رئیس جمهور و یارانش

وی  تصریح کرد :بمناسبت شهادت مظلومانه آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم الرضا و یاران شهیدش مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام حجت اله فاضلی و با مداحی کربلایی محمد ویسمرادی در مسجد و کانون سلمان فارسی فرهنگیان فاز دو کرمانشاه با حضور مردم برگزار شد.

قرائت زیارت عاشورا توسط جوانان مسجدی در سوگ شهادت رئیس جمهور و یارانش

رنجبر خاطر نشان کرد:جوانان مسجدی این کانون در تمامی مراسمات بصورت خودجوش همیشه پای کارهستند و بعد از شنیدن این خبر ناگوار با حضور گسترده در مسجد پیگیر کارهای مراسم شدند.

کد خبر 1764821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha