آیت الله رئیسی مزد سال‌ها خدمات خود را در شب ولادت امام رضا (ع) گرفت

مدیر کانون فرهنگی و هنری غریب الغرباء چالدران گفت: آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی مزد سالها خدمات بی منت و مجاهدتهای کم نظیرشان را در شب میلاد امام رضا علیه السلام از محضر قدسی خداوند متعال و به یمن ولادت باسعادت آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام دریافت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد قاسمی، امام جماعت روستای تازه کند و  مدیر کانون فرهنگی و هنری غریب الغرباء چالدران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه با عرض تسلیت خدمت محضر قدسی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری و عموم مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی، گفت: آیت الله شهید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و محبوب جمهوری اسلامی ایران در شب میلاد امام رضا علیه السلام آسمانی شد.

وی افزود: قطعاً بر حسب آیات و روایات سرنوشت حتمی و قطعی تمام انسان ها کوچیدن و رحال از دنیای فانی است. مهم نحوه و زمان آن است.

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: قطعا شخصیت والا مقامی همچون آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی مزد سالها خدمات بی منت و مجاهدتهای کم نظیرشان را در شب میلاد امام رضا علیه السلام که مدتی خادمی آستان را در کارنامه اعمال خود داشتند از محضر قدسی خداوند متعال و به یمن ولادت باسعادت آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام دریافت کردند.

وی افزود: شهادت موهبتی است که نصیب هرکس نمیشود و به قول سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی؛ شرط شهید شدن شهید بودن است.

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: از بارزترین خصوصیات شهید جمهور می توان به نجابت در رفتار و گفتار و متواضع بودن و مطیع رهبری بودن و شجاعت در برابر استکبار اشاره نمود و از آنجایی خود در سنین کودکی طعم تلخ یتیمی و محرومیت را چشیده بود و همیشه فارغ از پروتکل های مرسوم سایر رؤسای جمهور در خدمت محرومین بود به سید محرومان معروف است.

 مدیر کانون فرهنگی و هنری غریب الغرباء چالدران بیان کرد: باتوجه به عملکرد خالصانه و چندین ساله حضرت آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی در عرصه های مختلف می توان شهید بودنشان را درک کرد که نهایتا هشتمین رئیس جمهور ایران اسلامی در شب میلاد امام هشتم به آرزوی دیرینش رسید و به همراه یاران شهیدش عازم عالم ملکوت و ابدی گردید.

وی ادامه داد: در این راستا مراسم گرامیداشت شهدای خدمت چهارشنبه ۲خرداد ۱۴۰۳ساعت ۸/۳۰شب در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام روستای تازه کند شهرستان چالدران با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدزاده امام جمعه  شهرستان چالدران و مداحی آقایان  رحیم زبردست و جواد حسن زاده برگزار خواهد شد.

کد خبر 1764839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha