تداوم مسیر پیشرفت انقلاب نیازمند حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات است

صحرایی گفت: انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و برای تداوم مسیر پیشرفت و تعالی انقلاب نیازمند حضور پرشور و آگاهانه مردم هستیم.

🖋به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، جلسه شورای فرهنگ عمومی، شورای اطلاع‌رسانی و شورای تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با حضور امام جمعه، استاندار و مسئولین استانی اول خرداد ماه برگزار شد.

براساس این گزارش، محمدطیب صحرایی در این جلسه اظهار داشت: رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی، همواره بر این موضوع تاکید داشتندکه چه فرصت مدیریت ما یک روز باشد چه صد سال باید به وظایفمان عمل کنیم.

استاندار کرمانشاه افزود:براساس آموزه‌های دینی این شهید گرانقدر، در غیاب ایشان هیچ خلل و خدشه‌ای در جریان خدمت‌رسانی اتفاق نخواهد افتاد و مسیر خدمت در استان همچنان ادامه دارد.

 وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: هیچ بن‌بستی در نظام جمهوری اسلامی وجود ندارد، شهدا هم تابلوهای راهنمایی ما را در این مسیر ایجاد کرده‌اند.

صحرایی تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و برای تداوم مسیر پیشرفت و تعالی انقلاب نیازمند حضور پرشور و آگاهانه مردم هستیم و در این زمینه خدمتگزاری و صرف انرژی مضاعف می‌تواند وفاق ایجاد شده را چندین برابر نماید.  

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: نیازمند عزم جدی برای حضور هرچه باشکوه‌تر در انتخابات پیش رو هستیم و امیدواریم با حضور حماسی مردم شاهد انتخاباتی در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.  

کد خبر 1764971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha