فتح خرمشهر نماد عزت و افتخار ملی است 

حجت الاسلام والمسلمین عدیده گفت: فتح خرمشهر در سایه ایمان، وحدت و اتحاد نیروهای مسلح و با بهره‌گیری از ظرفیت بزرگ ارتش به دست آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در جمع کارکنان و خانواده های شهرک سازمانی این منطقه، گفت: با حمله صدام ملعون به مرزهای کشور و یاوه گویی های او جنگ نابرابری در میدان جنوب کشور اتفاق افتاد که ملت ایران از همه قشرها پای میدان آمدند تا دشمن را در همان مناطق ورودی به مرزهای کشور زمین گیر کنند.

وی دفاع جانانه ملت ایران را در هشت سال به عنوان یک میراث ماندگار نام برد و تصریح کرد: عظیم‌ ترین جلوه این نبرد هشت ساله با جبهه کفر فتح خرمشهر در سوم خرداد و به دنبال عملیات بیت المقدس بود که رزمندگان اسلام با شجاعت و شهامت اجازه ندادند خاکی از این سرزمین به دست دژخیمان بیفتد.

وی سوم خرداد را روز عزت، پیروزی و مقاومت ملت ایران در برابر همه ابر قدرت‌ های جهانی دانست و افزود: در روزهای اول جنگ هیچکس باور نمی‌کرد که مردم ایران با کمترین تجهیزات بتواند در برابر قدرت اهریمنی دشمنان ایستادگی کند اما به برکت هدایت امام راحل و همچنین مجاهدت جوانان و ایثارگران این مرز و بوم موفقیتی عظیم به دست آمد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با اشاره به تجلیل و تکریم از ایثارگران، رزمندگان و خانواده‌ های شهدا را در این ایام، خاطرنشان کرد: همه آزادی، عزت و شرف امروز را مرهون مجاهدت شهدا و ایثارگران هستیم.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده به حضور پرشور کارکنان خدوم منطقه پدافند هوایی شمال شرق و خانواده ها در مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی تاکید کرد.

پایان پیام/

کد خبر 1765008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha