برگزاری نشست‌های بصیرتی سیره زندگی شهدای خدمت در کانون‌های مساجد همدان

حجت الاسلام عزیزی گفت: نشست‌های بصیرتی ویژه جوانان و نوجوانان با موضوع سیره زندگی شهدای خدمت در کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان برگزار می‌شود.

 حجت الاسلام علی عزیزی، در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان، از همدان با اشاره به اینکه  آیت الله رئیسی در راه خدمت به کشور و ملت خودش تا پای جان ایستاد و به پاداش تلاش مجاهدانه خود رسید، گفت: خانواده بزرگ مسجدی ها در قالب کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید یاد و خاطره این مجاهد خستگی ناپذیر را حفظ کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان با بیان اینکه مراسم بزرگداشت شهید جمهور و شهدای خدمت در مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان در حال برگزاری است افزود: بسیاری از این مراسم ها همزمان با سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

وی از برگزاری برپایی محافل انس با قرآن کریم در مساجد همدان خبر داد و افزود: قرائت  زیارت عاشورا، قرائت سوره یاسین، ختم قرآن و صلوات در مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی توسط بچه‌های مسجدی برگزار و ثواب آن به روح شهدای خدمت اهدا می‌شود.

عزیزی از برگزاری نشست‌های بصیرتی ویژه جوانان و نوجوانان با موضوع سیره زندگی شهدای خدمت خبر داد و گفت: مراسم های سوگواری و عزاداری، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در قالب پخش چای و شربت  و سیاه پوش کردن فضای مساجد از دیگر برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان است.

کد خبر 1765131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha