ارادت به شهید جمهور را باید با انتخاب فرد مخلص و ادامه‌دهنده راه او ثابت کرد

مسئول سابق دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان کرمان گفت: اگر ارادتمند شهید رئیسی هستیم باید در انتخابات پیش رو ثابت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام علی سازندگی، یکشنبه(۶ خرداد) در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق که به طور همزمان در یگان‌های آجا در سراسر کشور برگزار شد؛ با استفاده از آیات ۱۳۹ و ۱۴۰ سوره مبارکه آل عمران و اشاره به نکاتی راجع به جنگ‌های بدر و اًحد مطالب مهمی یادآور شد.

مسئول سابق دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان کرمان گفت: در جنگ احد با اینکه سپاه اسلام حضرت حمزه علیه السلام و ۷۰ نفر شهید داده بود اما خداوند می فرماید سست نشوید، حزن به خودتان راه ندهید که شما پیروز هستید اگر مؤمن هستید!

وی با بیان اینکه در این جنگ رزمندگان اسلام آسیب دیدند، شهید و مجروح دادند و فقط ۹۶ زخم بر بدن امام علی علیه السلام ایجاد شد؛ گفت: اما خداوند در پی آن فرمود می‌خواهیم مؤمنان را بشناسیم و کفار را به مُحاق برده و نابود کنیم.
حجت الاسلام سازندگی اظهار کرد: شهادت رئیس جمهوری در ظاهر خیلی جانگداز اما به استناد آیه ۱۴۱ سوره آل عمران قطعاً مؤثر در محاق کفار است.

وی با اشاره به مراسم یادبود رئیس جمهوری شهید در خارج از کشور و حضور سران کشورهای مختلف در مراسم تشییع گفت: بعد از وعده صادق این شهادت جایگاه و اعتبار جمهوری اسلامی ایران را خیلی گسترش و تعمیق داد.
حجت‌الاسلام سازندگی با افزودن این مطلب که برای رسیدن به بهشت، فرش قرمز را مُفت برای کسی پهن نمی‌کنند؛ خاطرنشان کرد: الان نوبت آن است که مجاهدان و صادقین خود را نشان بدهند.
وی ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر را اول انقلاب از دست دادیم اما بعد از ۴۴ سال رئیس جمهوری از دست دادن خسارت بزرگی است و ابعاد این حادثه باید روشن شود.
حجت‌الاسلام سازندگی با تاکید اینکه در شرایط حساس کنونی و با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری باید مراقب افراد همه‌فن حریف و فریبکار باشیم؛ ضمن انتقاد از رسانه ملی در مصاحبه با برخی افراد راجع به شهید جمهور؛ داشتن بصیرت در چنین شرایطی را مهم خواند و گفت: خطر نفوذ جدی است.
وی سپس با اشاره به حقانیت مرگ که هیچکس از حتی پیامبران عظام الهی را از آن گریزی نیست؛ تصریح کرد: اگر ارادتمند شهید رئیسی هستیم باید به انتخابات پیش رو دقت داشت و شخص با اخلاصی را انتخاب کرد که راه ایشان را ادامه بدهد.
وی در پایان گفت: اگر اهل صبر باشیم این حوادث خیر و حکمت است؛ حواس‌مان به اشارات رهبری باشد تا ان شاءالله با همه فراز و نشیب‌ها اما پرچم این کشور با دست با کفایت ایشان به صاحب اصلی آن سپرده شود.

کد خبر 1765541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha