زمینه اشتغال بیش از هزار نفر با مراکز کاریابی کمیته امداد فراهم شد

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: این نهاد توانسته زمینه اشتغال هزار و ۳۳۸ نفر از مددجویان را از طریق مراکز کاریابی فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ ناصر عسکری نژاد در دومین جلسه گروه کاری اشتغال و کارآفرینی استان در سال جاری که به میزبانی کمیته امداد برگزار شد؛ با تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش؛ یکی از خصوصیات بارز رئیس‌جمهوری شهید را خدمت به مردم به ویژه محرومان عنوان کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در حوزه اشتغال و خودکفایی مددجویان و محرومان در سال ۱۴۰۲ به ایجاد ۱۳ هزار و ۶۲۳ فرصت شغلی و آموزش‌های مهارتی و پایدارسازی اشاره کرد.

وی در همین رابطه آموزش‌های مهارتی را دو هزار و ۱۱۳ مورد به سه هزار و ۷۱۱ نفر دانست که این نهاد موفق به ارائه آموزش به ۳۷۱۱ نفر شده اعلام و بیان کرد: ارائه آموزش‌های پایدارسازی به تعداد چهار هزار و ۲۳۸ مورد بوده است.

عسکری نژاد اظهار کرد: تعهد این نهاد در زمینه کاریابی مددجویان در سال گذشته هزار و ۱۱۱ مورد بوده که این نهاد توانسته زمینه اشتغال هزار و ۳۳۸ نفر از مددجویان را از طریق مراکز کاریابی فراهم کند.

کد خبر 1765631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha