آغاز طرح شهید اصلانی در محله پنج‌تن مشهد

مرحله اول طرح شهید اصلانی منطقه پنجتن در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، طرح مساله شناسی مسجد محور محلات مشهد با عنوان طرح شهید اصلانی در منطقه پنجتن شروع و اولین دوره این طرح در این منطقه در مسجد صاحب الزمان(عج) در پنجتن ۷۰ برگزار شد.

در این مرحله مشکلات هر محله برای بررسی و انتقال به مراحل بعدی به‌کمک مردم محله جمع‌آوری می‌شود.

آغاز طرح شهید اصلانی در محله پنجتن مشهد

شهروندان برای بیان مشکلات محلات جهت پیگیری در طرح شهید اصلانی(ره) می‌توانند در سامانه اینترنتی طرح شهید اصلانی مسائل و مشکلات محله خود را ثبت کنند.

شایان ذکر است، طرح شهید اصلانی یکی از برنامه‌هایی است که توسط مرکز رسیدگی امور مساجد خراسان و همکاری فرمانداری مشهد انجام می‌شود. در این طرح مشکلات و معضلات محلات از سوی متدینان و معتمدان محله و هیئت امنای مساجد، جمع‌آوری و پس از طی مراحلی، اولویت‌بندی و رفع مسئله می‌شود.

آغاز طرح شهید اصلانی در محله پنجتن مشهد

برگزاری جلسه توجیهی در مسجد شاخص و محوری محله، تحویل فرم‌های مسائل محله به فعالان مساجد محله به همراه تشکیل شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در مساجد، تکمیل فرم‌ها از سوی مساجد و تحویل به دبیرخانه امربه‌معروف مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان یا ثبت در سایت شهید اصلانی، آنالیز و اولویت‌بندی مشکلات، برگزاری جلسه در فرمانداری با حضور فرماندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و پیگیری انجام مصوبات از مسئولان ذی‌ربط از سوی ائمه جماعت، گزیده‌ای از اقدامات انجام شده درباره حل چالش‌ها و مشکلات ساکنان محله‌های مشهد است. 

پایان پیام/

کد خبر 1765718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha