خیرین جهت ساخت و تکمیل مساجد در شهر یاسوج همکاری لازم را داشته باشند

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه خادم مسجد بوده و می‌طلبد که همه افراد خیر و نیکوکار همکاری لازم را در جهت ساخت و تکمیل مساجد در همه نقاط شهر یاسوج داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در نشست پیگیری امورات مسجد النبی (ص) شهر یاسوج که با حضور اعضای هیئت امنا و سایر ارکان فعال در مسجد برگزار شد، اظهار کرد: از محدوده ترمینال قدیم تا معصوم آباد مسجد وجود نداشت و این یک عیب بزرگ بود که مسجد و سرانه فرهنگی در گذشته لحاظ نشد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه پایه گذاری خوبی در شهر یاسوج برای احداث مساجد اتفاق افتاد، گفت: هم اکنون جانمایی‌هایی صورت گرفته که نیازمند ساخت مسجد، حسینیه، زینبیه و فاطمیه در شهر یاسوج هستیم.

وی به اعتباراتی که برای ساخت مساجد لحاظ شده اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه مسجد النبی (ص) در مجاورت دفتر امام جمعه یاسوج قرار گرفته، موقعیت جمعیتی در این محدوده، حضور گردشگران در شهر یاسوج، ساخت این مسجد از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و نیازمند توجه ویژه برای تکمیل و فعالیت کامل این مسجد هستیم.

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه همه ارکان مسجد باید فعالیت‌های لازم در حوزه کاری خود را مد نظر قرار دهند، یادآور شد: با توجه به جمعیت این منطقه و همچنین ضرورت ساخت مسجد، پیشرفت فیزیکی مسجد در سطح مطلوبی قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همه خادم مسجد بوده و می‌طلبد که همه افراد خیر و نیکوکار همکاری لازم را در جهت ساخت و تکمیل مساجد در همه نقاط شهر یاسوج داشته باشند.

وی خدمت به مسجد را دارای توفیق الهی دانست و گفت: برخی از مساجد نیمه کاره بوده و ضرورت دارد که تلاش کنیم این مساجد تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

گفتنی است در این نشست هر کدام از ارکان فعال در مسجد النبی (ص) ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در این مسجد، نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه رونق فعالیت‌های مسجد بیان کردند.

کد خبر 1765798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha