واشنگتن، مسئول کشتار رفح است

اسامه حمدان، واشنگتن را مسئول کشتار رفح دانست و تاکید کرد که روایت شما در مورد مناطق امن دروغین بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، اسامه حمدان، از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دولت آمریکا را به طور کامل مسئول کشتار رفح دانست و کذب ‌بودن ادعاهای اشغالگران درباره اینکه رفح مکان‌های امنی در نوار غزه است، نشان داد.

وی تاکید کرد: بعد از ناتوانی این رژیم در مقابله با جناح‌های مقاومت فلسطین، کشتار رفح یک تلاش انتقام جویانه از سوی رژیم صهیونیستی بود.

حمدان، دولت آمریکا را مسئول کامل آنچه در رفح رخ داد و در نوار غزه در حال وقوع است، دانست و تاکید کرد: کشتار رفح و سایر قتل‌عام‌ها روایت‌های اسرائیل و آمریکا را در مورد وجود مناطق امن در نوار غزه باطل کرد.

وی افزود: زمان کشتارهای دو روز گذشته به منزله «اعلام سرپیچی دولت نتانیاهو علیه تصمیم دیوان بین‌المللی دادگستری» بوده است.

وی ادعای اشغالگران مبنی بر حضور افراد مسلح در محل کشتار رفح را «بی شرمانه» توصیف کرد.

حمدان در خصوص اسرای اشغالی که توسط مقاومت فلسطین نگهداری می شود، تاکید کرد که بر اساس مقاله ارائه شده به میانجیگران، آنها جز در شرایط مقاومت بازگردانده نخواهند شد.

رهبر جنبش حماس همچنین از جامعه بین‌المللی خواست تا «قطعنامه‌های بین‌المللی به رهبری دیوان دادگستری را به تحریم‌ها علیه اشغالگری تبدیل کند» و درخواست خود را از مصر برای بازگشایی گذرگاه مرزی رفح تجدید کرد.

دفتر رسانه های دولتی در غزه گزارش داد که اشغالگران با بمباران متمرکز و عمدی مرکز آوارگان در رفح، قتل عام وحشتناکی را مرتکب شدند.

مقامات رسمی و بسیاری از نهادهای بین المللی قتل عام مرتکب شده توسط صهیونیست‌ها در رفح را محکوم کردند.

کد خبر 1765808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha