تحقیق و پژوهش، درک‌ مفاهیم قرآنی را افزایش می‌دهد

حجت الاسلام والمسلمین بهمن گفت: استفاده از پژوهش و تحقیق ضمن کمک به توسعه و آبادانی کشور، می تواند درک مفاهیم قرآنی را افزایش داده و گرایش به توحید را عمیق تر کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمد بهمن رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در همایش فصلی روحانیون منطقه پدافند هوایی شمال شرق، اظهار کرد: در قرآن کریم در خصوص تفکر، تحقیق، پژوهش و تعقل تاکید شده که می تواند زمینه قرابت انسان به خدا را بیشتر کند.

وی افزود: نزدیکی انسان به خدا و رسیدن به مرحله تقوی رمز رسیدن به سعادت است و اگر کسی پیوند مستمر خود با معبود را برقرار کند، می تواند خود را پیدا کرده و راه و رسم درست زندگی کردن را نیز پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین بهمن نقش روحانیون را در امور تبلیغ دین حیاتی دانست و بیان کرد: در کنار همه ابزارهای رسانه ای و تبلیغی باید اذعان کرد روحانیون همیشه وظیفه هدایت و رهبری مردم را بر عهده داشته و توانسته‌اند در راهنمایی گروه‌های مختلف نقش آفرین باشند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: باید در کنار فعالیت های روزمره، بصیرت و معنویت دینی را در خود و افراد خانواده و محیط پیرامون خود تبلیغ و تقویت کنیم تا سلامت روحی و معنوی در همه محیط ها گسترش یابد.

پایان پیام/

کد خبر 1765970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha