ماجرای بازگشت بچه‌ها به مسجد با کمک بازی‌های رایانه‌ای

مشهدگرمه با اشاره به اهمیت جذب جوانان به مساجد، گفت: باید از آنچه امروز برای بچه‌های جذاب است استفاده کرد ما هم در کانون فرهنگی هنری شهید مطهری با این نگاه، امکان بازی رایانه‌ای را برای بچه‌ها فراهم کردیم که با استقبال مواجه شده است.

حمیدرضا مشهدگرمه، مسئول کانون فرهنگی هنری «شهید مطهری» در جوار مسجد «صاحب الزمان(عج)» ضمن تسلیت ایام شهادت شهدای خدمت و همچنین ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: ما باید ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا باشیم و مساجد بهترین مکان برای تبیین اندیشه های امام و شهدا هستند.


مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مطهری، مسجد صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه این کانون فعالیت های گسترده ای را در طول سال به منظور جذب جوانان به مساجد دارد، افزود: سعی شده این برنامه ها همواره جذاب و جوان پسند باشند که خوشبختانه تا کنون موفق عمل شده است.

بازی های رایانه‌ای و حضور گسترده جوانان به مسجد/بازی ps۴ در کانون شهید مطهری

وی با اشاره به اینکه ما با نظر سنجی و تقاضاهای جوانان و نوجوان متوجه شدیم که این قشر بیشتر به بازی های فکری و جذاب علاقمه مند هستند، ادامه داد: در همین راستا با همکاری اعضا مکانی از مسجد را برای بازی های رایانه ای تجهیز کردین تا بتوانیم بیش از پیش شاهد حضور و جذب جوانان به مساجد باشیم.

مشهد گرمه با بیان اینکه این کانون بازی ps۴ را برای بچه های پایگاه و مسجدی در نظر گرفته است، ادامه داد: جوانان و نوجوانان می توانند در روز های دوشنبه و جمعه به کانون برای بازی ps۴ حضور یابند.

کلاس آموزش قرآن و احکام برای بچه‌های مسجدی

بازی های رایانه‌ای و حضور گسترده جوانان به مسجد/بازی ps۴ در کانون شهید مطهری

وی با بیان اینکه این برنامه در طول سال انجام می شود، اظهار داشت: علاوه بر بازی کلاس های قرآنی نیز برگزار می شود که خانواده ها می توانند گل پسرانشون را برای شرکت در کلاس های قرآن به مسجد بیاورند چرا که بعد از نماز مغرب و عشا کلاس قرآن و احکام برگزار می شود.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مطهری، اظهار داشت: این کلاس ها به همراه جوایز نفیس و بازی های متنوع برگزار می شود.


مشهدگرمه با بیان اینکه مربی کلاس احکام و قرآن حجت‌الاسلام قنبری هستند، خاطر نشان کرد: پایگاه شهدای خیبر ۷حزب الله و کانون فرهنگی هنری شهید مطهری، مسجد صاحب الزمان(عج) با همکاری و همدلی توانستند در راستای جذب و حضور نسل جوان و نوجوان در مسجد تلاش کنند.

بازی های رایانه‌ای و حضور گسترده جوانان به مسجد/بازی ps۴ در کانون شهید مطهری

مشهد گرمه با توجه به ایام تابستان و اوقات فراغت بچه ها، ادامه داد: در حال برنامه ریزی برای اجرای برنامه ها و غنی سازی اوقات فراغت هستیم که تا کنون با توجه به استقبال بچه ها از شنبه تا چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء کلاس قرآن و احکام برگزار خواهد شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مطهری اضافه کرد: بعد از کلاس آموزش بازی های گروهی، فوتبال‌دستی، پینگ‌پنگ، و در روز های دوشنبه و جمعه بازی ps۴ برگزار می شود.

کد خبر 1766018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha