آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

وزیر کشور با اعلام آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دوره چهاردهم ریاست‌جمهوری، گفت: در این شرایط حساس این انتخابات یک نقطه جدید و تحولی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان احمد وحیدی وزیر کشور امروز ۱۰ خرداد در آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با عرض تسلیت مجدد به مناسبت شهادت رئیس جمهور  و هیات همراه گفت:فرآیند آغاز  انتخابات ریاست جمهوری  را با ثبت نام از داوطلبان  آغاز می کنیم، این برنامه در گام اول برای ثبت نام به مدت ۵ روز ، تایید صلاحیت ها ۷ روز، تبلیغات ۱۵ روز و پس از آن نیز وارد فرآیند أخذ رای می شویم.

وزیر کشور با بیان اینکه در دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات در کمال امنیت و سلامت برگزار شد، افزود: انتخابات این دوره ریاست جمهوری نیز با مشارکت خوب مردم شکل خواهد گرفت. در شرایط حساس جمهوری اسلامی ایران  این انتخابات یک نقطه جدید و تحولی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

وحیدی با بیان اینکه شهادت رئیس جمهور و هیات همراه ضایعه بزرگی بود که با هدایت های رهبر انقلاب و بر اساس قانون اساسی بحران های این ضایعه را پشت سر گذاشتیم، تاکید کرد: با هدایت های رهبر انقلاب هیچ خللی در کارهای کشور رخ نداد، اگر چه عم آن عزیزان ما را در ماتم فرو برد.

وی با تشکر از اصحاب رسانه گفت: امیدواریم با حضور احزاب، تشکل‌ها و شخصیت های پرنفوذ  شاهد یک انتخابات خوب با رعایت اخلاق  انتخاباتی و پاکی برفضای انتخابات کشور در تراز جمهوری اسلامی باشیم. 

وحیدی خاطرنشان کرد: از همه داوطلبان دعوت می کنیم در مرحله تبلیغات با رعایت ضوابط حاکم بر انتخابات سالم مبتنی بر اخلاق اسلامی برای مشارکت گسترده در انتخابات در ۸ تیرماه حضور داشته باشند. 

کد خبر 1766074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha