شرکت در انتخابات با هدف اصلاح ساختار سیاسی و اداری کشور

صباغیان پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور اصلاح ساختار سیاسی و اداری را هدف اصلی خود برای ریاست‌جمهوری معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، محمدرضا صباغیان بافقی، نماینده دوره دهم، یازدهم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور  با حضور در جمع اصحاب  رسانه در مورد اهداف و برنامه‌های خود، گفت: انتخابات ریاست جمهوری از قوای سه گانه کشور است و علیرغم موفقیت‌ها و دستاوردهای خوب در حوزه های مختلف مشکلاتی هم داریم و دولت هایی که آمدند نتوانستند مشکلات اقتصادی و نظارتی کشور را حل کنند.

وی افزود: علیرغم شعارهای متفاوت دولت‌ها همه در یک ایستگاه متوقف شدند و شکاف طبقاتی افزایش یافته و مردم از معیشت  و وضعیت اقتصادی ناراضی هستند این امر یعنی مردم مشکلشان حل نشده و دلِ خوشی از اقتصاد ندارند. ریشه این مشکلات چیزی دیگری است که کمتر دولت‌ها به آن پرداخته اند.

صباغیان گفت: بنده مشکل کشور را در اصلاح ساختار سیاسی و اداری کشور می دانم و تا زمانی که این مشکل حل نشود هر کس به عنوان رییس جمهور بیاید در همین ریل حرکت می کند و تغییری ایجاد نمی شود لازم است کسی چاقو را برداشته و جراحی کند.

وی گفت: کسی باید چرخ دنده ها را در جای خود قرار دهد و اصلاح ساختار سیاسی و اداری قراردادن چرخ دنده ها در جای خود است. مدیریت واحد شهری از دیگر برنامه های من در ریاست جمهوری است باید واحدهای انرژی زیر نظر شهرداری قرار بگیرند و فرمانداران و استانداران نمایندگان سیاسی باشند نه نمایندگان اجرایی.

صیاغیان تأکید کرد: اصلاح ساختار سیاسی و اداری با هدف تقویت جمهوریت و اسلامیت هدف من برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری است.

کد خبر 1766119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha