برگزاری ختم قرآن هدیه به شهدای خدمت در کانون گل نرگس

انکزیان گفت: بانوان کانون گل نرگس در اقدامی خودجوش مراسم ختم قرآن هدیه به شهدای خدمت را اجرا کردند.

زهرا انکزیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ضمن تسلیت بمناسبت شهادت رئیس جمهو و  هئیت همراه با اشاره به برگزاری مراسم ختم قرآن در کانون، گفت:قرآن کتاب آسمانی ما مسلمانان و معجزه پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) است  که در دین مبین اسلام به خواندن و تلاوت قرآن کریم تاکید فراوانی شده‌است.

برگزاری ختم قرآن هدیه به شهدای خدمت در کانون گل نرگس

مسئول کانون  تخصصی خواهران گل نرگس در کرمانشاه افزود:قرآن کریم، معجزهٔ جاودان پیامبر اکرم است که معجزه‌ای که از ۱۴ قرن پیش تا کنون زنده است و به آدمیان زندگی می‌­بخشد.

وی خاطر نشان کردک: بانوان خودجوش این کانون بعد از شنیدن خبر س قوط  همه با حضور در مسجد دست به دعا شدند تا خبر سلامت رئیس جمهور و تیم همراه را بشنوند ولی متاسفانه دست تقدیر جور دیگر سرنوشت انسان ها را رقم می زند و خبر شهادت که بسیار ناگوار و سنگین بود اعلام شد.

برگزاری ختم قرآن هدیه به شهدای خدمت در کانون گل نرگس

انکزیان تصریح کرد: تمامی اعضا کانون با سیاه پوش کردن کانون و مساجدخود را برای اعزای رئیس جمهور و تیم همراه آماده  و برای شادی روح آنها اقدام به برگزاری مراسم ختم قرآن، ادعیه خوانی کردند لذا  شرکت کنندگان با ختم  قرآن کریم برای شادی روح شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان دست به دعا برداشتند.

مسئول کانون  تخصصی خواهران گل نرگس در کرمانشاه اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی نه تنها منتخب مردم جمهوری اسلامی ایران بلکه نماینده تمام مستضعفین و مظلومان جهان بود، چراکه ایشان همواره برای دفاع از مظلومان و حقوق مسلمانان در جهان تلاش کردند.

کد خبر 1766149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha