راه رئیس جمهور شهید در انتخابات پیش رو ادامه یابد

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه انتخابات مهمی در پیش داریم و چشم جهانیان به این انتخابات است، گفت: راه رئیس جمهور شهید باید در انتخابات پیش رو ادامه یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۱۱ خرداد) در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به اینکه انتخابات مهمی در پیش داریم و چشم جهانیان به این انتخابات است، گفت: راه رئیس جمهور شهید باید در انتخابات پیش رو ادامه یابد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به گشایش مجلس جدید شورای اسلامی، افزود: مجلس جدید با تصویب و اجرای قوانین پرتلاش و بادقت در امور باشد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه نامه رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکا نشان از گسترش محور مقاومت است، اظهار کرد: دشمنان از انتشار این نامه بسیار خشمگین شدند که آثار آن در آینده‌ای نزدیک عیان می‌شود.

حجت‌الاسلام نکونام به ۱۴ خردادماه سالروز ارتحال امام راحل(ره) اشاره و تصریح کرد: ایشان انقلابی را پایه‌ریزی کردند که آثار آن برای بشریت در حال ظهور است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه دشمنی‌ها و اتفاقات مختلف هرگز راه پیشرفت را بر انقلاب اسلامی سد نکرده است، خاطرنشان کرد: حرکت به سمت روشنی و امید با همت جوانان کشور همچنان ادامه دارد.

کد خبر 1766259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha