دستگیری شبکه شیطان‌پرستی در مازندران و نواخته شدن زنگ خطر برای نسل جوان

شیطان‌پرستی فرقه ای متشکل از رفتارهای ناهنجار و انحرافی اجتماعی است که در سایه غفلت والدین و عدم توجه به رفتار فرزندان در فضای مجازی و حقیقی شکل گرفته و زنگ خطری بزرگ برای نسل جوان خواهد بود.

خبرگزاری شبستان- استان مازندران/ شیطان، اشاعه فرهنگ شیطانی، انحراف، رفتارهای ناهنجار، علامت های خاص، بی بندوباری و برهنگی و دور کردن انسان از واقعیت های زندگی مواردی است که با شیطان‌پرستی در ذهن‌می آید.

براساس آنچه در ویکی‌پدیا و برخی کارشناسان اعلام شده، شیطان پرستی یک باور ایدئولوژیک یا فلسفی است که شیطان را موجودی زنده با چند وجه مشترک با انسان با الگوی اصلی قبل از عالم هستی می پندارد و تلاش می کند تا انسان ها را از دایره تربیت و ولایت الهی خارج سازد.  

دستگیری اعضای شبکه شیطان‌پرستی در قالب تور مسافرتی در مازندران خبری بود که با مخابره در فضای مجازی ذهن ها درگیر این مسأله کرد و خطری که در کمین است.  

براساس خبر اعلام شده، فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از شناسایی و دستگیری شبکه شیطان پرستی که در حال مسافرت به استان مازندران بودند، خبر داد.

سرهنگ سعید مهدوی با بیان اینکه اعضای شبکه شیطان پرستی که در قالب تور مسافرتی از استان‌های دیگر به شهر سوادکوه بودند طی عملیاتی مشترک با پلیس اطلاعات و سپاه استان مازندران شناسایی و رصد شدند.

وی افزود: در این عملیات ۲۰ نفر مرد و ۸ نفر زن که حامل علائم و نمادهای خاص شیطان پرستی، مشروبات الکلی و مواد مخدر بودند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

بر همین اساس و طبق گزارشات به دست آمده، شبکه شیطان پرستی با هدف اشاعه فرهنگ شیطان پرستی و بی بندوباری و برهنگی در کشور فعالیت دارند و با وجود همه تلاش های انجام شده مسوولان ذی ربط، فعالیت های مخفی این شبکه همچنان وجود دارد.

اعضای شبکه شیطان پرستی عموماً با وضعیت نامطلوب و مستهجن با آرم، علائم و نمادهایِ خاصِ شیطان پرستی بر روی البسه، سَر، صورت و مویِ سر؛ با الصاقِ نماد بر روی گوش و بینی هستند که تلاش دارند تا فرهنگ بی بندوباری و فرهنگ غلط را در جامعه گسترش دهند.

براساس اعلام کارشناسان دینی، شیطان پرستی فرقه ای متشکل از رفتارهای ناهنجار و انحرافی اجتماعی برای تصرف و تسخیر باورها و عواطف مردم است که بیشتر توسط یهودیان بنیان گذاری شده و به وسیله استعمار گسترش پیدا است.

حجت الاسلام حسینی یکی از کارشناسان حوزه دینی بر این اعتقاد است که ترویج ناامیدی و بدبختی و سوق دادن جوانان به خشونت، مرگ، کشتار و پرستش شیطان از برنامه های شبکه شیطان‌پرستی است.

وی معتقد است که شبکه شیطان پرستی در واقع این گونه نشان می‌دهند که برای نجات از مرگ باید به قدرت شیطان متوسل شد و همه این‌موارد می طلبد تا والدین کنترل بیشتری بر فرزندان، رفت و آمدها و کنترل فضای مجازی و سایبری آنان داشته باشند.

بر همین اساس غفلت والدین از امکانات فضای مجازی و سایبر باعث می‌شود برخی از خطرات متوجه فرزندان باشد و ترغیب جوانان به سمت فرقه شیطان‌پرستی هم یکی از شگردهای گردانندگان شبکه شیطان‌پرستی برای جذب جوانان به این فرقه است که زنگ خطر بزرگی را برای نسل جوان به صدا در آورده است و وظیفه والدین را سنگین تر کرده تا با دقت بیشتری بر رفتار فرزندان در فضای مجازی و حقیقی، زندگی سالمی را برایشان به ارمغان آورده و از گرفتار شدن جوانان در دام شیطان و شیطان‌پرستان جلوگیری کنند.

مطالعات مختلف و نظر کارشناسان نشان‌ می دهد که شیطان پرستی با شیوه های مختلف در قالب سه مقوله ۱. تاثیر بر ایدئولوژی ۲. تاثیر بر رفتار ۳. استفاده از ابزارآلات، بر افراد بالاخص نوجوانان و جوانان نفوذ می کند.

قرآن کریم، با ارائه راهکارهای تربیتی موثر در ابعاد مختلف ۱. تربیت اعتقادی (شناخت اصول عقاید، پذیرش و علاقه قلبی نسبت به آن ها) ۲. تربیت عقلانی (تزکیه، تعلیم حکمت، علم آموزی، عبرت آموزی، مشورت با خردمندان و تقلید کورکورانه) ۳ . تربیت اخلاقی (یاد خدا، توبه، استغفار، توکل به خدا، استعاذه، خوف از خدا، نماز و روزه، در محضر خدا بودن و پیکار با شیطان پرستان)، به مقابله با شیطان و شیطان پرستی پرداخته و از انسان ها می خواهد با به کارگیری آن ها، خود را از آفات شیطانی مصون بدارند.

شیطان‌پرستان در واقع تلاش دارند تا با برنامه ها و جشن هایی همچون بالماسکه، هالووین و جشن های مختلط و تاکید بر شادی در انسان، افراد بیشتری را به خود و گروه خود جمع کنند.

قربانی کردن کودکان و انسان از بارزترین برنامه های شیطان‌پرستان برای ادامه حیات شبکه و فرقه شان است و برخی کارشناسان معتقدند که شیطان‌پرستان به کم کردن جمعیت برای تسلط داشتن کامل بر همگان تاکید دارند.

شیطان پرست ها اومانیسم و خودپرست بوده و همچنین لذت پرستی و هوسرانی مشخصه بارز دیگر شیطان پرستان می باشد.  

بی اعتنایی به حیات انسان، تساهل و تسامح در مناسبات زنان و مردان، تساهل و تسامح در خورد و خوراک، فقدان طرحی برای آینده، دامن زدن به نوعی پلورالیسم دینی، ارتباط پنهان با مجامع ماسونی صهیونیستی، فقدان نظام جامع عقیدتی، اخلاقی و عملی متناسب و افراط و تفریط در بعضی از آموزه ها را از دیگر مشخصات شیطان پرستان می باشد.

کد خبر 1766286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha