ماندگاری آیت الله رئیسی به واسطه زندگی کریمانه با مردم بود

حجت الاسلام مطهری فرد گفت:آیت الله رئیسی با درس آموزی در مکتب صبر، زندگی کریمانه ای در کنار مردم داشت  و مردمداری و مردم دوستی ایشان را محبوب قلوب کرد و این زندگی با مردم باید الگوی همگان باشد.

حجت الاسلام محمدصادق مطهری فرد_ دبیر اجرایی ستاد رسیدگی به امور مساجد شهرستان نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: مردمداری یعنی در میان مردم بودن، برای مردم بودن، با مردم سخن گفتن، حرف مردم را گوش دادن، در خدمت مردم بودن، شریک درد، رنج، راحت و غم مردم بودن که همه این موارد از ویژگی های مسوولان در نظام اسلامی و مردمی است.  
وی افزود: همراهی و همدردی و هنگامی با مردم در آیت الله رئیسی رئیس جمهور شهیدمان موج‌ می زد و مردمداری خصیصه بارز وی بود.
دبیر اجرایی ستاد رسیدگی به امور مساجد شهرستان نکا یادآور شد: زمانی انسان بخصوص فرد مسلمان به این مرتبه می‌رسد که خود را به صفات زیر بیارآید و خوش اخلاق باشد، اهل عفو و گذشت باشد  متواضع باشد و صعه صدر داشته باشد.
حجت الاسلام مطهری فرد گفت: همانگونه که خداوند در قرآن به رسول اکرم(ص) می فرماید؛ به خاطر رحمت الهی بود که برای مردم نرم شدی و اگر تندخو و خشن و سخت دل بودی، از دور تو پراکنده می شدند. در ادامه آیه می فرماید: پس، از آنان در گذر، برایشان استغفار کن و در کار با آنان مشورت کن و لذا اهل مشورت بودن و خوش اخلاق بودن مساله مهمی است که در زندگی رئیس جمهور شهیدمان به وفور یافت می شود.
وی افزود: آنکه در "مکتب صبر" تمرین و تجربه کرده باشد در مواجهه با حرفهای ناصواب، تندیها و بد اخلاقی ها، می تواند در ارتباط با مردم بر خود مسلط باشد و به خدمت رسانی و حضور کریمانه در کنار مردم ادامه دهد.
حجت الاسلام مطهری فرد گفت:آیت الله رئیسی با درس آموزی در مکتب صبر، زندگی کریمانه ای در کنار مردم داشت  و مردمداری و مردم دوستی ایشان را محبوب قلوب کرد و این زندگی با مردم باید الگوی همگان باشد.
دبیر اجرایی ستاد رسیدگی به امور مساجد شهرستان نکا یادآور شد: آیت‌الله رئیسی مصداق کامل مردمداری بود و ضرورت دارد تا الگوی مردمداری در جامعه اسلامی باشد.

کد خبر 1766314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha