نامگذاری ستاره درخشان به نام «فلسطین» به ابتکار کویت

وب سایت «ثبت ستارگان» با استفاده از اطلاعات موجود در آژانس‌های فضایی به درخواست کویت، ستاره درخشانی را به نام «فلسطین» نامگذاری کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خلیج آنلاین، وب سایت «StarRegistration » به درخواست «دکتر موسی المزیدی» و برادرش «دکتر زهیر المزیدی» از متخصصان و کارشناسان آموزشی و رسانه ای کویت، نامگذاری یک ستاره درخشان در آسمان به نام «فلسطین» را تایید کرد.

این دو کارشناس کویتی اعلام کردند: «وب سایت ثبت ستارگان» با استفاده از اطلاعات موجود در آژانس های فضایی از جمله ناسا به درخواست این دو، یک ستاره ای درخشان در آسمان را که در شب با چشم غیر مسلح در آسمان کویت قابل مشاهده است. به فلسطین نامگذاری کرده است.

 این دو کارشناس افزودند: روز پنجشنبه، یک سند رسمی در این زمینه دریافت کردند و تصویری از موقعیت این ستاره در آسمان به زبان انگلیسی نوشته شده بود: «دولت فلسطین تا ابد باقی می ماند».

 این دو کارشناس خاطرنشان کردند: موقعیت این ستاره برای همیشه به نام «فلسطین» محفوظ است.

آنها تاکید کردند: نامگذاری یک ستاره درخشان در آسمان به نام «فلسطین» به عنوان گامی در افزایش آگاهی نسبت به مسئله فلسطین و تقویت همبستگی بین المللی با مردم فلسطین است.

این اقدام ابتکاری برای ابراز عشق مردم کویت به فلسطین و علاقه آنها به حمایت از آرمان به شمار می‌آید.

نامگذاری ستاره درخشان به نام «فلسطین» به ابتکار کویت

 برای اطلاع از موقعیت ستاره «فلسطین» در آسمان کویت، باید مراحل زیر را دنبال کنید:  روی لینک https://star-finder.starregistration.net/?q=۹EFF۱C۶E۱  کلیک کنید و  کلید جستجو را در سمت چپ بالای صفحه فشار دهید.  شماره ثبت ستاره « ۵E۵C۲AE۴۰ » را وارد کنید. کلید بازگشت را در پایین صفحه فشار دهید.  روی نمایش بیشتر در مرکز بالای صفحه کلیک کنید.

 این دو کارشناس کویتی اعلام کردند: پس از انجام این مراحل، ستاره به نام خود همراه با مکانش در جهان پهناور ظاهر می شود و فاصله آن در سال نوری از زمین ۲۵۷.۲۲ سال نوری است.

 اشغالگران اسرائیل همچنان حملات خود به نوار غزه ادامه می دهند و بیش از ۱۱۸ هزار شهید و زخمی برجای گذاشته اند و علاوه بر تخریب خانه ها، ساختمان ها و جاده ها، قحطی بزرگی که از این جنگ برجای مانده است.

کد خبر 1766331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha