سرانجام گرفتن پروژه‌های فرهنگی هنری معطل‌مانده در دولت آیت‌الله رییسی

رمضانی با اشاره به برنامه های دولت سیزدهم در توسعه عدالت فرهنگی و هنری در مناطق محروم گفت: با حمایت های راهبردی رئیس جمهور شهید بسیاری از پروژه های فرهنگی و هنری که سال ها معطل مانده بودند به سرانجام رسید.

«مهدی رمضانی»، رییس نهاد کتابخانه های عمومی کشور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان درباره دستاوردهای دولت آیت الله رییسی در حوزه فرهنگ و هنر گفت: راهبرد اصلی و جدی آیت الله رییسی بر مدار مردمی سازی حوزه فرهنگ و هنر و اتکا به ظرفیت های مردمی، دوم رونق فرهنگ و هنر و سوم عدالت فرهنگی در سراسر کشور بود؛ این سه رویکرد اصلی ای بود که با ابلاغ و نگاه ایشان به همه بخش های مختلف در حوزه فرهنگ و هنر پیش رانده می شد؛ رییس جمهور شهید با حمایت هایی که از فرهنگ و هنر داشتند و با حضورهای پیاپی و معنادار در رویدادها و برنامه های مختلف فرهنگی و هنری این مهم باعث شدند که برنامه ها در میدان عمل  جدی تر محقق شود.

رییس نهاد کتابخانه های عمومی کشور درباره توسعه زیرساخت های فرهنگی و هنری در راستای تحقق عدالت فرهنگی در کشور در دولت آیت الله رئیسی گفت: در قصه محرومیت زدایی از چهره فرهنگ، هنر و رسانه در مناطق کمتر برخوردار هم در حوزه سینما اتفاقات خوبی افتاد و مجتمع های فرهنگی چند منظوره راه افتاد و کتابخانه های نامدار و نشان داری راه اندازی شد.

وی افزود: بسیاری از پروژه های فرهنگی و هنری که سال ها معطل مانده بودند به همت این دولت و حمایت راهبردی آیت الله رییسی به سرانجام رسید و این توفیقی است برای دولت  سیزدهم که توانست این اقدامات  را انجام دهد.

 رمضانی اظهار کرد: آیت الله رییسی در حوزه غیر زیرساختی  هم آموزش های متعدد فرهنگی و هنری در دستور کار قرار گرفت و طرح آموزشی «هنر برای همه» اجرایی شد.

کد خبر 1766344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha