توانمند سازی محرومین رویکرد اصلی کمیته امداد است

حجت الاسلام عبدالهی با اشاره به اهمیت توانند سازی محرومین و خروج آنان از چرخه حمایت گفت: توانمند سازی مددجویان از اولویت ها و رویکرد کمیته امداد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی حجت‌الاسلام قاسم عبدالهی، امام جمعه محترم موقت کلانشهر اراک در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی، صمن تسلیت ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، گفت: در آستانه سالگرد امام راحل و ۱۵ خرداد قرار داریم و گرامیداشت یاد و خاطره آن بزرگ مرد تاریخ ایران و دیگر شهدا امری ضروری است.

امام جمعه موقت اراک با اشاره به اینکه تاکید و توصیه امام راحل همواره توجه به قشر محرومین و مستضعفین و به تعبیر ایشان زاغه نشینان بود، افزود:  ایشان همواره با اعتقاد راسخ بر خدمت مسئولان بر محرومان تاکید داشتند و خود نیز در این مسیر گام بر می داشتند.


وی با بیان اینکه رویکردی که کمیته امداد برای توانمندسازی ولی نعمتان در پیش گرفته است، ارزش والایی دارد، خاطر نشان کرد: در همین راستا موفقیت چشمگیری در استان مرکزی طی سالهای گذشته را شاهد بوده و هستیم.

حجت الاسلام عبدالهی خدماتی که به محرومین ارائه شده قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست، اظهار داشت: هیچ خدمتی بالاتر از خادم محرومین بودن نیست. 

توانمند سازی محرومین رویکرد اصلی کمیته امداد است


در ادامه این مراسم سید مهدی عبادی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به ویژه شهدای خدمت، گفت: استان مرکزی استان امام راحل است و رسم و راه ، روش و منش امام خمینی محرومیت زدایی بود که امیدواریم با همدلی و همراهی همگانی بتوانیم گام موثری در این مسیر برداریم.

وی با تاکید بر اینکه تمام هدف کمیته امداد محرومیت زدایی است، ادامه داد: به عنوان اولین گام در استان یک بخش از استان را از محرومیت پاکسازی و جشن محرومیت زدایی را به زودی برگزار نماییم.

این مقام مسئول اضافه کرد: امیدواریم با کمک دستگاههای متولی بتوانیم برنامه توانمندسازی خانواده ها را هرچه زودتر اجرایی کنیم.

گفتی است؛ در پایان این مراسم از زحمات مجید مومنی تقدیر و  سید مهدی عبادی به عنوان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی معرفی شد.

کد خبر 1766384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha