ارائه خدمت به خانواده‌های ایثارگران از برنامه‌های مهم شهید جمهور بود

حیدری بابیان اینکه ارائه خدمت به خانواده‌های ایثارگران از برنامه‌های مهم شهید جمهور بود گفت: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در همه سفرهای استانی به خانواده‌های شهدا دیدار می‌کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری در نشست با معاون حقوق و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ارائه خدمت به خانواده‌های ایثارگران از برنامه‌های مهم شهید جمهور بود.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در همه سفرهای استانی به خانواده‌های شهدا دیدار می‌کردند.

وی افزود: یکی از تأثیرگذارترین اقشار در جامعه، ایثارگران هستند که این مهم موردتوجه دولت سیزدهم قرار دارد و آیت‌الله رئیسی نیز نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشت.

حیدری ادامه داد: رئیس‌جمهور شهید در سفرهای استانی، اعتباراتی که برای ارتقای وضعیت ایثارگران استان اختصاص داد قابل‌توجه بود که باید مصوبات بادقت و حساسیت لازم اجرایی شود و اقدامات بیشتری در این حوزه انجام گیرد.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری سلامت جانبازان را از موضوعات مهم عنوان کرد و گفت: برای این مهم نیاز است تا در استان مراکز ورزشی ویژه ایثارگران توسعه پیدا کند.

حیدری تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران و خانواده‌های آن را از دیگر مطالبات این قشر عنوان کرد و گفت: در مقطعی این کار انجام شد که خوب بود؛ اما بعد متوقف شد.

وی با بیان اینکه برای ساماندهی گلزار شهدای استان اعتبار قابل‌توجهی مصوب شده است، تصریح کرد: گلزارهای شهدا باید به مراکز فرهنگی تبدیل شوند.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری، پیگیری اشتغال ایثارگران را از دیگر موضوعات مهم برشمرد و گفت: طرح شهید زین‌الدین مطرح شده است که می‌طلبد از این ظرفیت برای اشتغال خانواده‌های شهدا و ایثارگران استفاده کرد.

کد خبر 1766518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha