امام خمینی (ره) در مقابل لیبرال دمکراسی غرب ایستاد

امام جمعه موقت تهران گفت: امام خمینی (ره) در مقابل لیبرال دمکراسی غرب ایستاد و مردم سالاری دینی را مطرح کرد و با افتخار ۴۵ سال از عمر آن می‌گذرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی،امام جمعه موقت تهران، روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در ارومیه گفت: امام خمینی (ره) در مقابل لیبرال دمکراسی غرب ایستاد و مردم سالاری دینی را مطرح کرد و با افتخار ۴۵ سال از عمر آن می‌گذرد.

وی افزود: امام خمینی (ره) از عاشورا به عنوان سرمایه برای انقلاب اسلامی استفاده کرد و در حقیقت نیز همین بود و انقلاب شکوهمند ملت ایران با الهام از آموزه های دینی به ویژه عاشورای حسینی، رژیم ستمشاهی و استکبار جهانی را مغلوب کرد.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: امام راحل دارای شخصیت جامع، فقیه، فیلسوف و عارف منحصر بفردی بود و یک سیاستمدار برجسته ای بود که از مواضع خود پا پس نکشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی ادامه داد : ایشان معتقد بودند اگر مردم متحد بشوند و به صحنه بیایند، رژیم طاغوت سرنگون می شود و اینچنین نیز شد.

وی اظهار کرد: ولایت فقیه چیزی نیست که انقلاب اسلامی به وجود بیاورد و شخصیت بزرگی که ولایت فقیه را به عنوان تِز حکومت اسلامی مطرح کرد، فقط امام خمینی (ره) بود.

امام خمینی (ره) قانون کشور را قانون دینی کرد

وی گفت: امام خمینی (ره) قانون کشور را قانون دینی کرد و حکومت دین و معنویت را تشکیل داد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به اینکه هشت تیر سال جاری نشان دهنده بیعت ملت با آرمان‌های امام خمینی(ره) خواهد بود، اضافه کرد: در هشت تیر امسال با انتخاب اصلح و حضور پرشور از آرمان های انقلاب اسلامی پاسداری خواهیم کرد.

این مسئول با انتقاد از بی تفاوتی دولت های دنیا به ۶ ماه کودک کشی و کشتار زنان و مردان بی‌گناه، تخریب مسجد و کلیسا توسط استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل در غزه اظهار کرد: طبل رسوایی لیبرال دمکراسی غرب به گوش می‌رسد و لیبرال دمکراسی غرب هیچ غلطی نتوانسته انجام دهد.

کد خبر 1766678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha