حفظ انقلاب و ادامه راه شهیدجمهور به ۸ تیرماه بستگی دارد

نماینده مردم قم درمجلس با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: حفظ انقلاب، تعالی ارزش‌های انقلاب، ادامه راه امام، تحقق منویات رهبری، حل مشکلات مردم، ادامه راه رییس جمهور شهید و شهدای خدمت به انتخاب مردم در هشتم تیرماه بستگی دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، مراسم گرامیداشت شهدای قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ با حضور مردم، علماء، روحانیون در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در این مراسم با اشاره به نقش امام خمینی (ره) به عنوان چراغی روشنگر، گفت: امام خمینی (ره) با رهبری قاطعانه خود توانست با فروپاشی نظام سلطنتی، انقلاب اسلامی را به عنوان الگوی جدید به جهان اسلام و دنیا عرضه کند.

وی افزود: سلطه گران بر این باور بودند با ارتحال امام همه چیز تمام می‌شود و کشور دچار آشوب و اغتشاش خواهد شد، اما با انتخاب جانشین بر حقش آیت الله خامنه‌ای کشور در ساحل آرامش ادامه حیات داد.

نماینده مردم قم تاکید کرد: انقلاب اسلامی با وجود تمام توطئه ها و نقشه‌ها در طول ۴۵ سال گذشته همچنان با صلابت و استحکام به پیش می‌رود و در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، فناوری و فرهنگی رشد و پیشرفت کرده است و نقشه‌های دشمنان با وجود مشکلات اقتصادی نمی‌تواند در رشد کشور خللی ایجاد کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب درخصوص انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را مورد توجه قرار داد و گفت: حفظ انقلاب، تعالی ارزش‌های انقلاب، ادامه راه امام، تحقق منویات رهبری، حل مشکلات مردم، ادامه راه رییس جمهور شهید و شهدای خدمت به انتخاب مردم در هشتم تیرماه بستگی دارد.

نماینده مردم قم در مجلس با ذکر این نکته که انتخاب اصلح با توجه به ثبت‌نام گسترده‌ای از مسئولان و نخبگان یک موضوع بسیار مهم است، تصریح کرد: کسانی می‌توانند مسیر انقلاب و امام و شهید رییسی را ادامه دهند که خصلت‌های مدنظر حضرت امام و رهبر انقلاب را داشته باشند؛ این خصلت‌ها با وعده‌ دادن محقق نمی‌شود.

وی تصریح کرد: رییس جمهور باید پایبند به مبانی انقلاب باشد؛ این پایبندی در اینکه افراد در گذشته در چه مسیری حرکت کرده‌اند و اطرافیان‌شان چه کسانی هستند، مشخص می‌شود. 

کد خبر 1766722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha