جهاد و مقاومت در هر گوشه از عالم به برکت قیام امام و شهدای ۱۵ خرداد است

یکی از ائمه جماعات فعال استان کرمان تصریح کرد: امروز در هر گوشه این عالم جهاد و مقاومت و شهادتی هست به برکت قیام روح‌الله و شهدای ۱۵ خرداد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت‌الاسلام مهدی دسترنج، امام جماعت مسجد امام حسین خیابان والفجر به مناسبت همزمانی دحوالارض با ایام زیارتی امام رضا علیه‌السلام و قیام ۱۵ خرداد در یادداشتی آورده است:
بنابر آنچه از اهل بیت علیهم‌السلام نقل شده قبل از آفرینش انسان سطح زمین پوشیده از آب بود خداوند به خاطر آماده کردن محل سکونت انسان خشکی‌های زمین را از زیر آب بیرون آورد که اولین نقطه، زمین زیر خانه کعبه بود و به دحوالارض مشهور شد.
این گسترش مادی زمین بود و اما یک گسترش معنوی هم باید اتفاق بیفتد که زمین پر از عدالت و ارزش‌ها شود که در زمان ظهور امام زمان علیه‌السلام تحقق خواهد یافت.
لذا سفارش کردند در چنین روزی دعایی که در آن برای فرج و ظهور دعا کرده‌اند را بخوانید، از طرفی زمینه این ظهور را امام‌رضا علیه‌السلام فراهم کردند که به ایران تشریف آوردند و باعث گسترش فرهنگ تشیع شدند لذا بهترین عمل در دحوالارض زیارت امام رضا است.
از سویی این توجه و توسل به امام رضا با رویکرد سیاسی توسط امام خمینی علیه الرحمة و یاران ایشان که همان شهداء هستند حاصل شد، لذا امروز در هر گوشه این عالم جهاد و مقاومت و شهادتی هست به برکت قیام روح‌الله و شهدای ۱۵ خرداد است.
اکنون ما هستیم و ادامه راه امام و شهداء، باید در انتخابات پیش رو هم مشارکت حداکثری داشته باشیم و هم به کسی رأی بدهیم که از این شعارها دم بزند و زمینه تحقق عدالت جهانی حضرت مهدی علیه‌السلام را فراهم کند.
رأی به افرادی که طرفدار اشرافیت و راحت طلبی و عقب‌نشینی در برابر دشمن هستند خیانت به آرمان امام و خون شهداء است.

کد خبر 1766763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha