فیلم زندگی سرلشکر خلبان شهید ابراهیم امید بخش مجوز گرفت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران از صدور مجوز تولید فیلم مستند داستانی ساعت طلا خبر داد.

«اورنگ نارکی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: فیلم مستند داستانی «ساعت طلا» روایت کننده زندگی شهید جاویدنام سرلشکر خلبان ابراهیم امید بخش بوده که به نویسندگی و کارگردانی سید علی محمدی از فعالین فرهنگی وهنری این شهرستان با دریافت مجوز از اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی در دست تولید است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران گفت: پرداختن به زندگی نامه شهدا برای انتقال به نسل جوان جامعه جهت آشنایی و شناخت هرچه بهتر این نسل از رشادت ها و از خودگذشتگی انسان هایی است که همه وجود خودرا فدای این مملکت کرده اند.

وی افزود: این فیلم مستند داستانی در راستای برگزاری دومین کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در انجمن فیلم و عکس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران و با همکاری کانون بسیج هنرمندان شهرستان تولید خواهد شد.

نارکی ویژگی اصلی انقلاب اسلامی را ایثار و شهادت دانست و ادامه داد: مکتبی که امام خمینی(ره) بنیان گذاشت، رهبری انقلاب اسلامی ادامه داده و بزرگانی چون حاج قاسم برای ما زنده نگاه داشتند؛ این مسیر به نام مکتب حاج قاسم ادامه یافت و نشان دهنده راهی است که باید طی شود و ما هیچ تکلیفی جز انجام آرمان‌های انقلاب اسلامی که در همین مسیر توسط شهدا و با خونشان به امضا رسیده، نداریم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران بیان کرد: باید این مسیر را ادامه دهیم و کارهایی که در این عرصه انجام می‌شود از باب ادای وظیفه است وگرنه همه ماموریت‌های ما در راه احیای این مسیر قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه همه فعالیت‌های ما باید در مسیر فرهنگ شهادت ادامه یابد، گفت: اگر سینمای ما می‌خواهد کار قوی انجام دهد، باید به تحکیم این راه بیانجامد، تئاتر، هنرهای تجسمی، حوزه اطلاع‌رسانی و رسانه همه باید در خدمت تحقق این هدف والا باشد.

کد خبر 1766991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha