دولت سیزدهم از بهترین دوره‌های تعامل با حوزه‌های علمیه بود

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه شهید آیت الله رییسی در جایگاه‌های مختلف قضایی و اجرایی همواره جایگاه طلبگی و تبلیغی خود را فراموش نکرد، گفت: دولت سیزدهم جزو بهترین دوره‌هایی بود که به حوزه‌های علمیه نگاه و توجهی ویژه شد.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محسن محمودی»، در گفتگو با خبرنگار گروه دین و اندیشه خبرگزاری شبستان  با اشاره به ویژگی های ذی طلبگی شهید آیت الله رییسی اظهار کرد: یکی از ویژگی های شاخص و بارز شهید جمهور این بود که وی در جایگاههای مختلف قضایی و اجرایی همواره جایگاه طلبگی، روضه خوانی و تبلیغ خود را فراموش نمی کرد و به آنها اهمیت می داد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: شهید آیت الله رییسی یک مبلغ به معنای واقعی بود که برای تعظیم شعائر الهی انگیزه بسیار داشت و در عین حال که یک چهره مراسمی بود، یک چهره قضایی و اجرایی هم بود و سیره شهید خدمت برای ما طلاب، یک الگو بود که در هر جایگاهی که قرار می گیریم، رسالت تبلیغی و ترویجی خودمان را فراموش نکنیم.

وی اخلاص و صداقت را از دیگر ویژگی های شهید جمهور دانست و گفت: اساس عمل ایشان اخلاص و صداقت و به دور از حب مقام بود که این ویژگی برگرفته از زی طلبگی بود.

وی در ادامه داشتن روحیه جهادی و تلاش و کوشش خستگی ناپذیر را از ویژگی های شهید جمهور دانست و تصریح کرد: وی با کار بی وقفه از تمام ظرفیت‌ها برای پیشرفت و تعالی استفاده می‌کرد. همچنین با مردم بودن، مدارا با مردم، خدمتگزار مردم بودن خصوصیت ذاتی ایشان بود و او به تمام معنا درد و رنج مردم را حس می‌کرد و برای التیام بخشیدن غم مردم تلاش می‌کرد در برابر مردم متواضع بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم به تقویت حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: همواره علما و بزرگان تاکید داشته اند که حوزه های علمیه نباید وابسته به دولت ها باشند، اما دولت ها هم وظیفه دارند که به حوزه کمک کنند، دولت سیزدهم جزو بهترین دوره هایی بود که توجه و نگاه ویژه ای به حوزه های علمیه صورت گرفته است و ضرورت دارد که دولت آینده در شرایطی که در جنگ رسانه ای و تبلیغی دشمن قرار گرفته ایم، اهتمام ویژه ای به جایگاه حوزه های علمیه داشته باشد.

کد خبر 1766998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha