فرصت محوری رویکرد دولت سیزدهم نسبت به اتباع افغانستانی است

همایش و نمایشگاه از خودباوری تا توانمندی افغانستانی ها
فرصت محوری رویکرد دولت سیزدهم نسبت به اتباع افغانستانی است

نخستین نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی نخبگان اتباع و مهاجران خارجی ساکن استان البرز از روز شنبه تا یکشنبه ۱۹ و ۲۰ خرداد برپا است؛ توجه به اتباع افغانستانی با هدف ایجاد راهبرد فرصت محور یکی از رویکردهای دولت سیزدهم در استان البرز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، یکی از برکات دولت سیزدهم توجه و رویکرد ویژه به اتباع افغانستانی است، آنچنان که داوود معصومی در این رابطه در جریان راه اندازی همایش « از خودباوری تا توانمندی افغانستانی ها» آورده است: یکی از اهداف استکبار افغانستان هراسی و ایجاد تشویش اذهان مردم ایران در قالب عملیات های روانی است. 

به منظور برپایی نمایشگاه در جریان افتتاحیه، جمعی از مادران شهدای مدافع حرم افغانستانی، قاب عکس تصاویر فرزندان شهید خود را به همراه داشتند. 

فرصت محوری رویکرد دولت سیزدهم نسبت به اتباع افغانستانی است

معاون فرهنگی سازمان ملی ایران می افزاید: آنچه مسلم است مبنا و محور کار سازمان ملی مهاجرت برپایه دوستی استوار است و وجوه های متعدد مشترک میان افغانستان و ایران بستر مناسبی برای مشارکت در برنامه های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی است.

سیروس دهقان شیری نیز در جمع خبرنگاران در رابطه با برپایی نخستین نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی، نخبگان علمی، فرهنگی، ورزشی اتباع خارجی استان البرز اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف شناسایی و پایش زمینه های فعالیت و رشد استعدادهای مهاجران برپا شده است.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز خاطرنشان کرد: ایجاد انگیزه، رشد فعالیت های اثرگذار و اشتغالزایی از محورهای اصلی برپایی این نمایشگاه است.

کد خبر 1767253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha