فعالیت های کمیته امداد برگرفته از الگوهای اسلامی و سیره امام راحل است

قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: تمامی برنامه ها و فعالیت های این نهاد منطبق با الگوهای اسلامی و سیره، روش و منش فکری امام خمینی(ره) است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمدحسین عنایتی فرد، قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی، دیروز عصر (4 مهر) در همایش دختران و شکوفایی توانمندی های فردی و فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان اظهار کرد: دفاع مقدس نمادی از استقامت و پایداری ملت سلحشور ایران است که به بهای از خود گذشتگی و دلاوری مردان و زنان ایران در هشت سال دفاع مقدس به سرانجام رسید.


وی با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت: بر این اساس تمامی برنامه های کمیته امداد مبتنی بر توانمندی، کارآفرینی و تحکیم بنیاد خانواده اجرا می شود.


قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی با بیان اینکه مهم ترین دستاورد این نهاد برای جامعه هدف توانمندی فرهنگی است، افزود: با بهره گیری از فعالیت های نخبگان فعالیت های فرهنگی خوبی در سطح استان اجرا می شود.


عنایتی فرد ادامه داد: در مجموعه کمیته امداد خراسان جنوبی با توجه به شعار و رویکرد جدید مبنای فکری خانواده ها در دستور کار قرار گرفته است چرا که انسجام خانواده ها در گرو تغییر در مبنای فکری است.


وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در مباحث فرهنگی موجب تحقق تمامی اهداف مجموعه کمیته امداد می شود، اذعان کرد: در تابستان امسال برنامه های فرهنگی بسیار متنوعی در کانون های فرهنگی اجرا شده است.


قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی از بهره مندی یک هزار و 400 نفر از برنامه های اردوگاه یادگاران امام استان خبر داد و گفت: اجرای نظام جامع آموزش خانواده در راستای پیشگیری از آسیب و آسیب زدایی و تقویت باورهای دینی و تفکر سالم از دیگر برنامه های این نهاد است.


عناتی فرد خاطرنشان کرد: تمامی برنامه ها و فعالیت های کمیته امداد برگرفته از الگوهای اسلامی و سیره و روش فکری امام اجرا می شود.


پایان پیام/ 

کد خبر 176729

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha