برپایی 750 پایگاه جشن نیکوکاری در مدارس خراسان جنوبی

قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی از برپایی 750 پایگاه جشن نیکوکاری در مدارس استان خبر داد و گفت: دانش آموزان نوع دوست استان امروز با دستانی پر از مهر به یاری دوستان خود می روند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمد حسین عنایتی فرد، قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی، امروز صبح (5 مهر) در مراسم جشن عاطفه ها در مدرسه امام حسین(ع) بیرجند، اظهار داشت: هجدهمین جشن عاطفه ها با شعار دانش آموز یاوری و دانش آموز باوری همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار می شود.


وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشن در مدارس استان، گفت: حمایت دانش آموزان و ترویج فرهنگ احسان، نیکوکاری و نهادینه کردن این فرهنگ در سطح دانش آموزان است.


قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی با بیان اینکه در جشن عاطفه های سال گذشته دانش آموزان و والدین خراسان جنوبی بیش از 150 میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند، ادامه داد: امسال با همکاری آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی استان این جشن با شکوه هرچه بیشتری برگزار می شود.


به گفته وی، جشن عاطفه ها فرصت بسیار ارزشمندی برای دانش آموزان در راستای شناخت فلسفه ایثار و نیکوکاری است.


وی از از برپایی 750 پایگاه جشن نیکوکاری در مدارس خراسان جنوبی خبر داد و گفت: تمامی کمک های جمع آوری شده از هر مدرسه در بین دانش آموزان نیازمندان توزیع می شود.


محمد زمانی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان بیرجند نیز در این مراسم گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزاری اینگونه جشن ها در راستای استفاده از توانمندی های والدین دانش آموزان پررنگ تر شده است.


وی با بیان اینکه دانش اموزان آینده سازان مملکت هستند، افزود: شالوده و اساس زندگی هر انسان بر محبت استوار است.


زمانی از برپایی جشن عاطفه ها در 161 مدرسه این شهرستان خبر داد و گفت: این جشن با همکاری 211 نیرو در سطح مدارس برگزار می شود.


پایان پیام/

کد خبر 176751

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha