طرح و فیلمنامه ۱۰۰ ثانیه‌ای پیرامون «خانواده ایرانی» حمایت می‌شود

فوداجی گفت: طرح و فیلمنامه ۱۰۰ ثانیه‌ای پیرامون «خانواده ایرانی» توسط حوزه هنری خراسان جنوبی حمایت می‌شود.

 سعید فوداجی_ مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شهرستان از خراسان جنوبی با اشاره به حمایت از طرح و فیلمنامه‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای پیرامون خانواده ایرانی  از اعلام فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای با همکاری واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان، مرکز فیلم جوان سوره و معاونت استان‌های حوزه هنری خبر داد.


وی تولید آثار کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای را فرصت مناسبی برای کمک برای محک زدن استعداد و توانمندی هنری علاقه‌مندان به فیلم‌سازی دانست و افزود: با توجه به اهمیت پرداختن به نهاد خانواده و مغفول ماندن آن در آثار سینمایی تولید شده «خانواده ایرانی» محور محتوایی فراخوان است.

 فوداجی محوریت‌های این فراخوان را جوانی جمعیت، زن به مثابه مادر، زن به مثابه کنشگر، تربیت فرزند در عصر دیجیتال و ... عنوان کرد.


وی با بیان اینکه مهلت ارسال فیلمنامه و آثار تا ۲۵خرداد است، یادآور شد: فیلمنامه‌ها پس از داوری و تایید موردحمایت مالی قرار می‌گیرند.

 مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان جنوبی تاکید کرد: در دو هفته گذشته دو جلسه در خصوص اصول فیلمبرداری به زبان ساده، کارگاه ایده تا فیلمنامه با محوریت نوشتن برای تولید فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای برای هنرمندان به همت حوزه هنری استان برگزار شد.


وی از علاقه‌مندان‌ خواست طرح و فیلمنامه‌های تولیدی خود را تا مهلت اعلام شده به واحد تصویری حوزه هنری استان ارسال کنند.

کد خبر 1767567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha