امکانات برای جذب جوانان به مسجد متمرکز شود

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان گفت: امکانات دولتی و مردمی برای جذب جوانان و نوجوانان به مسجد متمرکز و هم افزا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «مجتبی کوچک زاده» در نشست مشترک با سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان به هدف مشترک هر دو نهاد برای رونق برنامه های پایگاه دینی اشاره کرد و اظهارداشت: هیات امنا، روحانی و خادم مسجد با همکاری اعضای کانون های فرهنگی و هنری، بسیج و هیات های مذهبی برای رونق فعالیت این مراکز کار می کنند.

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان با بیان اینکه باید همکاری های بین بخش های دولتی و مردمی با محوریت مسجد توسعه یابد، افزود: امکانات دولتی و مردمی برای جذب جوانان و نوجوانان به مسجد متمرکز و هم افزا شود.

وی ادامه داد: تمام ظرفیت‌ها و امکانات باید برای خدمت به جامعه و مسجد فعال شوند و با جلب مشارکت خیرین و مردم به رونق فعالیت های مساجد کمک کرده و شاهد جهش مطلوب در حوزه فرهنگی و معنوی باشیم.

حجت الاسلام کوچک زاده با بیان اینکه آموزش و توانمندسازی برای ارائه برنامه های جذاب مهم است، تصریح کرد: نوع برخورد با نسل جدید بسیار مهم بوده و در این دوره های آموزشی به این مسائل پرداخته شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی که برای برپایی نمایشگاه در حال انجام است، خاطرنشان کرد: این برنامه در تعامل مرکز رسیدگی به امور مساجد و ستاد هماهنگی کانون های و فرهنگی و هنری استان اصفهان صورت می گیرد.

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان یادآورشد: جامعیت و تنوع برنامه های این نمایشگاه لازم بوده و برای رونق آن باید زمینه حضور متولیان مساجد فراهم شود.

کد خبر 1768058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha