حوادث امروز غزه ناشی از حمایت‌های بی قید و شرط آمریکا است

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد حوادث امروز غزه را ناشی از حمایت‌های بی قید و شرط آمریکا دانست و گفت: این کشور در مجامع بین المللی اجازه صدور قطعنامه بر علیه جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی را نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید جواد هاشمی مهر» امروز در نشست هم اندیشی بزرگداشت دهه امامت و ولایت و همچنین هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: آمریکا در حالی که خود بزرگ ترین ناقض حقوق بشر است، جنایت‌های بسیاری در حق همه بشریت مرتکب شده که به شمارش نمی‌آیند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، ترور مقام معظم رهبری، ترورهای سازمان یافته در کشور، حمله به هواپیمای مسافربری و همه جنایت‌هایی که در غرب آسیا به ویژه در غزه هم اکنون در حال وقوع هستند، همه زیر سر آمریکای جنایتکار است.

وی حوادث امروز غزه را ناشی از حمایت‌های بی قید و شرط آمریکا دانست و افزود: بمب‌هایی که بر سر مردم مظلوم غزه ریخته می‌شود آمریکایی بوده و از طرفی این کشور در مجامع بین المللی اجازه صدور قطعنامه بر علیه جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی را نیز نمی‌دهد.

هاشمی مهر خواستار تبیین جنایت‌های آمریکا در مراکز علمی و فرهنگی شد و ادامه داد: این جنایت‌های حقوق بشری آمریکا برای آحاد جامعه به ویژه جوانان با توجه به فرصت ارزشمند برای روشنگری، باید به درستی تبیین شود.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد چهلم شهدای خدمت، شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی را یادآور شد و گفت: این مراسم روز پنجشنبه در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار می‌شود.

کد خبر 1768168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha