بسیج مظهر تحقق مردم سالاری دینی است

سردار عمومهدی گفت: بسیج مظهر تحقق مردم سالاری دینی است و همواره گام های موثری در این راستا برداشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمومهدی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، پیش از ظهر امروز (۲۸ خرداد) در نشست هم‌اندیشی که به منظور مشارکت حداکثری در انتخابات با جمع اصحاب رسانه استان مرکزی برگزار شد، گفت: رسیدن به تمدن نوین اسلامی از مهمترین اهداف انقلاب و خط کلی نظام است که امروز نیز انقلاب در حال حرکت به سوی قله تمدن نوین اسلامی است، تمدنی که در آن علم همراه با اخلاق و قدرت سیاسی همراه باعدالت باشد.

این مقام ارشد استان با بیان اینکه مردم سالاری دینی از راه‌های تحقق انقلاب اسلامی است، افزود: ایده انقلاب و گفتمان امامین انقلاب برای حاکمیت دینی احقاق موضوع مردم‌سالاری است. 

فرمانده سپاه روح‌الله، بسیج را مظهر تحقق مردم سالاری دینی دانست و اظهار داشت: بسیج از مردم، با مردم و برای مردم بوده و به عنوان یک مجموعه بزرگ مردم نهاد و ولایتمدار برای رفع مشکلات کشور همیشه آماده است.

وی با اشاره به اینکه مردم سالاری دینی یک بُعد شعاری دارد که لقلقه زبان حکمرانان و کاندیداها در ادوار مختلف انتخابات برای جلب آحاد مردم است ولی وقتی به مسئولیت می‌رسند، فراموش می‌کنند، گفت: اما آن بُعدی که مد نظر امامین انقلاب در تحقق مردم سالاری دینی است، تحقق آن به معنای واقعی کلمه در جامعه است و اینکه ساز و کار اداره جامعه به مردم سپرده شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه به قله نزدیک شده‌ایم، اظهار داشت: اگرچه تا رسیدن به قله مسیر طولانی در پیش داریم ولی نباید از رسیدن به تمدن نوین مأیوس شد و دستاوردهای انقلاب نباید ما را از مسیر طولانی پیش رو غافل کند.

سردار عمومهدی در بخش دیگری از سخنان خود به عرصه رسانه اشاره کرد و گفت: در حوزه رسانه‌ها نیز دچار دوگانگی غرب و شرق هستیم؛ همه ما به عنوان مسلمان زندگی مبتنی بر اخلاق ایرانی اسلامی و تمدن چندین هزارساله داریم ولی برای اداره جامعه از نظریات غربی استفاده می‌کنیم در حالیکه باید بدانیم مسائل جامعه ایران با توسل صرف به نظریه‌های غربی، حل نمی‌شوند.


فرمانده سپاه روح‌الله به اهمیت انتخابات و حضور گسترده در این عرصه اشاره کرد و افزود: طی یک سال گذشته حوادث مهمی را پشت سر گذاشتیم، رویدادهایی که جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی و ملت ایران را خار چشم نظام سلطه کرده است.


 وی با بیان اینکه ملت ایران در ادواری خسارت‌هایی را به واسطه توطئه‌های دشمنان متحمل شده‌اند، بیان کرد: بحمدالله این نظام در گذر زمان کارآمد شده‌ و امروز به جایی رسیده‌ که در نظم نوین و هندسه جدید جهانی، جمهوری اسلامی ایران مؤثرترین کشور است و به واقع در حال تغییر قدرت از غرب به شرق هستیم.


فرمانده سپاه روح‌الله در بخش دیگری از سخنانش به عملیات طوفان‌الاقصی اشاره کرد و گفت: گرچه جمهوری اسلامی ایران در طراحی و اجرای این عملیات دخالت نداشت و تنها حمایت، معنوی و سیاسی و مبتنی بر ارزش‌های انسانی و اسلامی است که به حماس این توان را داد که بتواند هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را با شکست مواجه سازد.


سردار عمومهدی عملیات وعده صادق را یکی دیگر از دلایلی دانست که سبب نفوذ قدرت معنوی جمهوری اسلامی در جهان شد.
 
وی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان را رویداد مهم دیگری در کشور دانست و خاطر نشان کرد: به برکت وجود مقام معظم رهبری، کارها و اقدامات دولت بی‌وقفه ادامه پیدا کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله با تاکید بر اینکه حضور حداکثری در انتخابات بر رفع تحریم‌ها و ایجاد امنیت اثرگذار است، تصریح کرد: میزان مشارکت در انتخابات نمایش وحدت ملی، ایجاد امنیت، افزایش قدرت بازدارندگی و شکوفایی علم و اقتصاد و فرهنگ کشور خواهد بود لذا می‌بایست هر یک به سهم خود در دعوت مردم به حضور در انتخابات نقش‌آفرین باشیم.

در پایان برنامه از پنجمین پوستر جشنواره رسانه ای ابوذر استان مرکزی رونمایی شد.

بسیج مظهر تحقق مردم سالاری دینی است

کد خبر 1768346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha