جشنواره گلاب گیری و صنایع دستی اقوام در البرز آغاز به کار کرد

فلاح پور با اعلام خبر آغاز به کار جشنواره گلاب گیری و صنایع دستی اقوام در البرز به مناسبت دهه ولایت و امامت گفت: این دوره از جشنواره گلابگیری و صنایع دستی و سوغات به مناسبت دهه ولایت و امامت برپا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، علیرضا فلاح پور در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت ایجاد شور و نشاط به مناسبت دهه ولایت و امامت در میان مردم گفت: جشنواره گلابگیری و صنایع دستی و سوغات اقوام در کرج افتتاح شد.

 سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز افزود: این دوره از جشنواره گلابگیری و صنایع دستی و سوغات به مناسبت دهه ولایت و امامت برپا شده است.

به گفته وی، استان البرز با بهره مندی از گروه ها و اقوام مختلف با توجه به رشد مهاجرت از جمله استان هایی است که اقوام مختلف ایران را در خود جای داده است.

وی تصریح کرد: جشنواره گلاب گیری و صنایع دستی به واقع فرصتی در مسیر تحقق شعار سال و بیان کننده میزان نقش مردم در رونق و مشارکت تولید است. 

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز افزود: به منظور برپایی این جشنواره، ۸۰ غرفه در قالب صنایع دستی و ۶۰ درصد نیز سوغات اقوام فعالیت دارند.

علاقمندان برای بهره مندی از این جشنواره می توانند به آدرس کرج، شهرک بنفشه، جنب بازار همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۳ شب مراجعه کنند. 

کد خبر 1768498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha