راه اندازی دانشگاه علم و فرهنگ راهی برای حرکت رو به رشد هنرستان هنرهای زیبا

حجت الاسلام سید احمد حسینی با اشاره به راهکاری برای حرکت رو به رشد هنرستان هنرهای زیبا در جنوب کرمان، اظهار کرد: ما به دنبال راه اندازی دانشگاه علم و فرهنگ در جنوب کرمان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز نشست مشورتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت پیرامون ساماندهی هنرستان های هنرهای زیبا جنوب کرمان برگزار شد.
حجت الاسلام سید احمد حسینی در این نشست، گفت: هنرستان هنرهای زیبا ساختمان مستقل ندارد و برای احداث ساختمان هنرستان رایزنی هایی انجام شده که با توجه به اختصاص ردیف بودجه بزودی ساخت و ساز آن در دستور کار قرار می گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: در بین هنرستان هنرهای زیبا که قرار است ساختمان آنها تاسیس شود تنها هنرستان هنرهای زیبای جنوب کرمان است که ردیف بودجه ای برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه هنرستان هنرهای زیبا با استقبال جنوب کرمانی ها مواجه شده، افزود: متقاضیانی از سایر شهرستان های جنوبی برای راه اندازی هنرستان هنرهای زیبا داریم اما طبق ساز و کار تعیین شده در هر استان تنها یک هنرستان می تواند احداث شود.
حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: هنرستان هنرهای زیبایی که در جنوب کرمان قرار دارد دارای ظرفیت های بسیار خوبی است و با تعامل و همراهی آموزش و پرورش در حال فعالیت می باشد.

وی با اشاره به راهکاری برای حرکت رو به رشد هنرستان هنرهای زیبا در جنوب کرمان، اظهار کرد: ما به دنبال راه اندازی دانشگاه علم و فرهنگ در جنوب کرمان هستیم.

کد خبر 1768610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha