استقبال کانون‌های فرهنگی هنری استان مرکزی از «عصر جدید مسجد»

انقانی از استقبال کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از طرح عصر جدید مسجد خبر داد.

مرتضی انقانی ضمن تبریک به مناسبت دهه امامت و ولایت به برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در ایام تابستان و اوقات فراغت اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی استقبال گسترده از طرح عصر جدید مسجد دارند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، با بیان اینکه برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در قالب کارگاه و کلاس های آموزشی، دوره های مختلف فرهنگی، هنری، اردویی، ورزشی و ... برگزار می شود، ادامه داد: هدف از برگزاری این برنامه ها غنی سازی اوقات فراغت تابستان اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان است.

این مقام مسئول به ارتباط مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی تاکید کرد و گفت: برگزاری نشست های مدیران با یکدیگر راهی برای استفاده از تجربه های خوب کانون های فرهنگی هنری موفق، هم اندیشی در خصوص راهکارهای جذب نوجوانان و جوانان به مسجد، چگونگی حمایت از برنامه های کانون ها و نیز ارتباط اعضای کانون ها بایکدیگر است.


 

این مقام مسئول با بیان اینکه مراحل انعقاد تفاهم نامه جهت تشویق اعضای کانون ها با استخرها، سینما، اردوگاه ها، بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی، موزه تاریخ طبیعی و زمین چمن فوتبال در سطح استان در حال پیگیری است، افزود:  با پیگیری‌های انجام شده اردوی پایان دوره اعضای کانون ها برگزار خواهد شد.  

انقانی گفت: بارها در جلسات برنامه ریزی اوقات فراغت با مدیران کانون ها در خصوص ثبت گزارش برنامه های اوقات فراغت در سامانه «بچه های مسجد» و همچنین بیمه اعضای کانون در برنامه ها و به ویژه اردوها از طریق این سامانه به صورت رایگان تاکید شده است.

کد خبر 1768668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha