بانوان ۷۰ درصد جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند

قاضی زاده هاشمی در جریان بهره برداری از نخستین مرکز فرهنگی و تفریحی مادران و همسران و دختران شهداء و جانبازان گفت: بانوان ۷۰ درصد جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در جریان بهره برداری از نخستین مرکز تفریحی رفاهی ویژه دختران، همسران و مادران شهداء و جانبازان در استان البرز که چهارشنبه ۱۳ تیر در مرکز گردشگری کوثر انجام شد گفت: بانوان ۷۰ درصد جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: مرکز فرهنگی وتفریحی کوثربا هدف ارائه خدمات رفاهی و تفریحی ویژه جانبازان از جمله مراکز پیش بینی شده در دولت شهید رئیسی برای خانواده ایثارگران است. 

به گفته وی، ارائه خدمات ویژه متناسب با نیاز خانواده ایثارگران از جمله اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور است که در جریان تحققاین مهم در تلاش هستیم تا برای تبدیل مراکز معین همچون کتابخانه، فضای ورزشی، مرکز پایش سلامت و ... را در نظر داشته باشیم. 

وی توضیح داد: مرکز گردشگری کوثر از جمله ویلاها و مراکز دولتی بود که مسئولان دولتی در دولت های گذشته از آن بهره برداری می کردند ولی در دولت شهید رئیسی این مرکز به خانواده شهداء و ایثارگران اختصاص یافت. 

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: مجوعه تفریحی کوثر خارج از شهر است؛ ضروری است برای رفاه حال خانواده شهداء و ایثارگران اقامتگاه های شبانه روزی و مراکز تفریحی مناسب در محدوده شهری فراهم شود.

کد خبر 1771025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha