مبنای دولت خانواده حاکمیت نظام ارزش‌های دینی است

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه در دو راهی بین مردم و مصلحت، مصلحت مردم را انتخاب کردم، گفت: مبنای دولت خانواده حاکمیت نظام ارزش‌های دینی است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری شبستان، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی امشب (چهارشنبه،  ۳۰ خرداد) در برنامه تلویزیونی «بدون تعارف» با گرامیداشت یاد و امام راحل و شهید جمهور و هیات همراه، گفت: هنوز هم برای خودم سخت است که در میان دوره بیاییم و انتخابات برگزار کنیم تقربیا تا دو ساعت مانده به پایان ثبت نام صبر کردم تا افرادی که لازم است و باید حضور داشته باشند نیامدند و افراد مورد انتظار ثبت نام نکردند و برای اینکه دست مردم باز تر باشد ثبت نام کردم.

وی در پاسخ به این سوال که در مورد چه چیزی غبطه می خورید، گفت: شهید رئیسی همواره تاکید داشت که وقت نداریم وقت محدود است و باید کارها را بیشتر و سریع تر انجام دهیم. 

وی در مورد اینکه چه گروه‌هایی انتقاد می کنند؟ تصریح کرد: دولت شهید رئیسی دولت تحول، برقراری عدالت و مبارزه با فساد وقتی تحول را ایجاد کنید یک عده مدیر و کارمند  که از صبح پشت میز نشستند هم ناراحت می شوند. در مبارزه با فساد دست جیره‌بگیران و دلالان و … قطع می شود و علیه شما موضع می گیرند و برخی با لشکرکشی و برخی با تجمع و جمع کردن گروه های مختلف و حتی از فضای رسانه بی نصیب نمی مانید، می خواهیم نظام ارزش دینی حاکم شود و این مبنای دولت خانواده است.

قاضی زاده هاشمی در مورد خانواده خود بیان کرد: من پزشک هستم و خانم هم پزشک است در اطرف میدان شهدا در یک آپارتمان ساده زندگی می کنم و تا حدی امکان زندگی اشرافی داشتم اما خواستم مسیر زندگی اشرافی نداشته باشم در مورد اموال نیز فقط یه ماشین ساخت داخل دارم، دخترم دانشجو در مقطع مهندسی برق و پسرم دانش آموز پایه ۱۱ است.

وی ادامه داد: در دو راهی بین مردم و مصلحت، مصلحت مردم را انتخاب کردم ما در سه سال سازمان اقتصادی کوثر را با تمام حرف ها و حدیث ها سامان دادیم و اگر تمام مدیران تصمیم بگیرند آنچه درست است انجام دهند کارها سامان می یابد.

این کاندیدای ریاست جمهوری در مورد رفتار خود در مسئولیت های مختلف اظهار کرد: آنچه که تلاش کردم باشم این بود که  بی حساب حرف نزنم، مشورت کنم و صادق باشم و زندگی شخصیم سالم باشد. برخی در دورهای قبلی شبهه ای نسبت به اینکه می توان بورس را سه روزه سامان داد وارد کردند در دوره قبل شعاری داشتم و گفته بودم در اوج بورس، با فرمان رئیس جمهور می توان سه روز بورس را سامان داد و برخی به آن دمیدند و برخی بی اخلاقی ها رخ داد اما الان کار سخت تر شده است.

وی در مورد انصراف از ریاست جمهوری اظهار داشت: متاسفانه، دوره قبل هم این بداخلاقی بود هرکس می آید خود را اصلح می بیند، برای حضورم در انتخابات جدی هستم کارنامه و برنامه ام منحصر به فرد است و نسبتی با دولت شهید رئیسی دارم تصمیم قطعی من حضور جدی در انتخابات است و ضمن احترام به دوستان انقلاب تا آخر می مانم.

وی در مورد دوران بازنشستگی خود اظهار کرد: قوانین حاکم بر کشور سن بازنشستگی را مشخص کرده بنده اهل مطاله هستم و پژوهشکده دارم و کارهای پژوهشی انجام می دهم.

وی در مورد اختیارات رییس جمهور در قانون تصریح کرد: تعریف رئیس جمهور در قانون اساسی با برخی کشورهای دنیا متفاوت است رئیس جمهور مجری سیاست‌های اجرایی  و فرد دوم کشور است اما برخی در جایگاه رئیس جمهور خود را ایدئولوژیست می بینند!

قاضی زاده هاشمی خطاب‌ به هوادارانش با ابراز تشکر، گفت: دنبال گزینه اصلح باشید اصلح بودن یعنی جامع بودن رئیس جمهور در تمام ابعاد و توان اجرایی و زندگی شخصی باید کامل و جامع باشد و حتی یک نقص برای رئیس جمهور نباید وجود داشته باشد.

وی خطاب به ملت ایران گفت: شما به نیازها و برنامه و توان کشور فکر کنید؛ لطف و رحمت وقتی جاری می شود که رفتار ما با صدق و صداقت باشد مردم ایران بهترین شایسته بهترین ها هستند.

کد خبر 1768825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha