برنامه‌های غدیر به صورت استانی تدوین و اجرایی شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امسال نیز به مناسبت عید سعید غدیر برنامه‌هایی برای دیگر شهرستان‌ها در دستور کار قرار دارد، گفت: ضرورت دارد که برنامه‌ها به صورت استانی تدوین و اجرایی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید رضا افتخاری» امروز در نشست با تعدادی از خیرین میهمانی غدیر در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: سال گذشته حضور مردم و تعدد برنامه‌ها مطلوب بوده و میهمانی به صورت مردمی برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: علاوه بر میهمانی غدیر در خیابان شهید طالقانی یاسوج، سه برنامه ارزشمند در پارک مهرورزی یاسوج، یک برنامه در پارک ولایت، دو برنامه خوب در مادوان و روستاهای بویراحمد برگزار شد و در دیگر شهرستان‌ها نیز برنامه‌های خوبی اجرایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: مردم باصفا و خوش طینت استان کهگیلویه و بویراحمد در جشن عید غدیر سال گذشته خوش درخشیدند و صدا و سیما نیز همکاری مطلوبی در راستای انعکاس این حضور مردمی ایفا کرد.

حجت الاسلام افتخاری با اشاره به اینکه امسال نیز به مناسبت عید سعید غدیر برنامه‌هایی برای دیگر شهرستان‌ها در دستور کار قرار دارد، افزود: ضرورت دارد که برنامه‌ها به صورت استانی تدوین و اجرایی شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رویه‌ای که از سال گذشته آغاز شده جلوه خوبی داشت و امیدواریم که امسال نیز این موضوع تداوم داشته باشد.

وی یادآور شد: در سایر استان‌ها کارخانه ها برنامه‌های فرهنگی را حمایت می‌کنند و هرچند در استان ما چنین ظرفیتی در سطح بالایی وجود ندارد، ولی هرکس در حد وسع و توان می‌تواند همکاری لازم را داشته باشد تا شاهد فرایند خوبی در حوزه فرهنگ استان باشیم.

کد خبر 1768898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha